Canon BJC 2000 print slecht

Pagina: 1
Acties:

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Mijn canon BJC 200 print de eerste drie regels van een pagina slecht. (sommige spuitmondjes werken niet)
Ook als ik 10 pagina's achter elkaar print zijn op alle pagina's de 1e drie regels slecht.
Het uitvoeren van een software matige HeadClean heeft geen resultaat en ook het schoonmaken van de printkop (deze is geintegreerd met de inkt cartridge) met wc-papier werkt niet.
Lijkt alsof het sinds win2000 is.
Kan geen quality instellen.

Betekent dit een nieuwe cartridge kopen?

edit:

3 d's -> t

Verwijderd

Ik denk dat je cartridge kapot is :'( mischien wel omdat je hem hebt schoongemaakt met wc papier

Verwijderd

Je hebt 45 dagen garantie op je printercartridge. Tenzij je natuurlijk de kop hebt beschadigd door er met wc-papier langs te gaan raggen...

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 15:21 schreef The_Tzar het volgende:
Je hebt 45 dagen garantie op je printercartridge. Tenzij je natuurlijk de kop hebt beschadigd door er met wc-papier langs te gaan raggen...
die printer wordt al een jaar niet meer gemaakt dus garantie zal hij niet meer hebben, en dat schoonmaken met wc papier is fout egweest ja,
wat je nog kan doen is de catridge doorblazen er zit bovenop of aande zijkant een klein gaatje,

en anders zet die catridge eens een uurtje op een vochtige doek

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Ik was een beetje desperate, maar heb nu spijt en zal nooit meer met wc-papier een cartridge schoonmaken.

Het vreemde is echter dat hij alleen de eerste regen hapert, maar daarna probleemloos print.
Echt verstopt zitten de spuitmondjes dus niet. Het lijkt wel of de inkt opdroogt in de 5 seconden die tussen twee pagina's zitten, ofzo.
Ik heb ook eens gehoord dat dit een bekend probleem is voor de BJC 2000 en dat het op te lossen zou zijn door de afdrukkwaliteit in te stellen op hoog. Maar dat kan ik nergens bij de properties/eigenschappen van de printer.

//Het is al laat....

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 17:18 schreef Vergeten het volgende:

//Het is al laat....
Canon helpdesk is tot 10 uur geopend: 023 5681681 *D
Pagina: 1