HET MAG NIET!!!!!
maar ik doe het ook. Als je zorgt dat je niet al te veel in de gaten loopt met je upload dan zal er niemand zijn die je er op aankijkt. Een aantal collega's van mij hebben ook een ftp 24uur per dag draaien en er is er nog niet een geweest die daar problemen mee heeft gehad.
ff wat anders, wat ga je er op zetten dan????
maar ik doe het ook. Als je zorgt dat je niet al te veel in de gaten loopt met je upload dan zal er niemand zijn die je er op aankijkt. Een aantal collega's van mij hebben ook een ftp 24uur per dag draaien en er is er nog niet een geweest die daar problemen mee heeft gehad.
ff wat anders, wat ga je er op zetten dan????
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Ja hoor dat is geen probleem mits je het netwerk maar niet gaat flooden.
voor tips enzow moet je ff tjekken
www.linux-cx.nl
www.linux-cx.nl
Verwijderd
gewoon doen, lekker op port21, zolang je maar niet teveel traffic gaat versturen want dan vinden ze het wel opvallend 
ik heb er ook een, nooit problemen mee gehad en ding draait 24/7
ik heb er ook een, nooit problemen mee gehad en ding draait 24/7
owkee, niet te veel traffic dus.
Hoe houd ik dat binnen de perken dan?
Triple: ik wil er erg veel educatieve software mee sharen
Hoe houd ik dat binnen de perken dan?
Triple: ik wil er erg veel educatieve software mee sharen
Hmm volgens mij is het bij geen enkele provider 100% legaal. Als het niet te erg wordt qua dataverkeer gedogen ze het volgens mij.
Verwijderd
traffic binnen de perken => niet de hele dag mp3's / dvd's / apps uploaden of downloaden.. thats all.. en hou je ftp anoniem, zet hem niet op een website, want dan hebben ze je zo gevonden en dan zal je traffic vanzelf wel oplopen.. tip: hou het simpel en anoniem
Andere tip, somige providers proberen FTP servers op te sporen in hun netwerk
om dit te voorkomen zou je je FTP op een andere poort moeten draaien, of dit bij @home is cant tell
May the Force be with You instead of Bill
Verwijderd
@home spoort ook op, doen ze 1 of 2 keer in de 2 maanden.. heb weleens een scan gezien van ze, alleen niks van gehoord verder.. ik heb hem gewoon op poort 21 draaien...
Pagina: 1