Toon posts:

Hoeveel $ is 1 spedia punt waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai die bar nou een ochtendje, en ik heb nu 60 punten binnen... Maar hoeveel is 1 zo'n punt eigenlijk waard?

Verwijderd

Hou je vast:
In principe is de waarde van een punt variable. Het kan wat meer zijn, het kan wat minder zijn. Maar de meest gebruikte waarde is: 0,0079.
60 punten is dus bijna $0.50 Ooit is de waarde hoger geweest, maar dankzij cheating zal die waarde tegenwoordig nauwelijks stijgen.
Gezien de recente vernadering in hun referral systeem (5 lagen in plaats van 1) vraag ik me zelfs af of die waarde niet zal dalen. Dankzij dat referral systeem haal ik nu per dag even veel punten als voorheen per maand. Doe jezelf dus een plezier en haal wat referrals binnen!

Verwijderd

Ehh 0.007900 Dollar per punt dat zou moeten uitkomen op 0.47 dollar voor een uur actief surfen.

Verwijderd

0.47 is toch bijna 0.50?! Of zie ik het te ruim?

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Met de huidige dollarkoers zit je op ruim fl.1.00 per uur >:), maar als je een uur surft, heb je meestal niet die volle 60 minuten te pakken, door de strenge controle op je surfgedrag (1 site per minuut :().
Wie mij aan wat referrals wil helpen, mag mijn huisje eens te bezoeken.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Weet er ook iemand wat desktopdollars betaald?

Verwijderd

Met een beetje geluk betaalt DesktopDollars nu zo'n 50 cent per uur($0.20+). Nederlandse centen dan.
Veel is het niet, maar ze zijn wel een van de betere. En het wordt langzaam steeds meer.
Pagina: 1