Locale webserver met ASP ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
*SNIF*

ik ben een beetje radeloos... en ik ben bang dat ik toch maar mijn mede-tweakers moet raadplegen.

Ik heb hier een systeempje met Windows98 en ben met bezig met ASP en heb een koppeling met een Access database. De Personal Web Server van Microsoft heb ik uit pure frustratie maar weer verwijderd, omdat dat waardeloze stukje software constant vast loopt en vage meldingen geeft. Windows is opnieuw geinstalleerd, dus daar zouden de fouten niet vandaag mogen komen.

Nu heb ik met de search al het een en ander gelezen en daardoor kwam ik tot de conclusie dat ik Apache nodig heb. Deze heb ik dus gedownload en geinstalleerd.

Wat moet ik nu allemaal nog doen? Ik heb ook nog iets van een ASP-module gedownload. Kan apache trouwens wel overweg met Access.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

het is echt veel gemakkelijker om met PWS te werken, als je asp-pagina's wilt runnen. En PWS heeft bij mij een hele tijd foutloos gedraaid, dus zo waardeloos is het nu ook weer niet...

Verwijderd

welke asp module gebruik je???

ik ben zelf ook op zoek naar zoiets. als ik dan eenmaal weet welke je hebt dan kan ik daarna wel vertellen hoe het moet.

tenzij je zelf al uitgevonden hebt hoe en wat :)

dan wil ik alleen maar ff weten welke asp module.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Je kunt ook xampp downloaden en installleren dan is het allemaal voorgeconfigureerd voor je en ondersteund ASP.

[ Voor 5% gewijzigd door Justifier op 28-03-2005 10:19 ]

Verwijderd

thanks..ik ga het meteen uitproberen :)

Verwijderd

srry....maar overal waar ik even voor informatie zoek over xampp....krijg ik toch de indruk dat asp er niet bij zit hoor :?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 23:37

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:38:
srry....maar overal waar ik even voor informatie zoek over xampp....krijg ik toch de indruk dat asp er niet bij zit hoor :?
Ik gebruik xampp en ik weet zeker dat het niet ondersteund is.

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Draai je win98 dan is echt je enige keuze om met PWS aan de gang te gaan, dat is echt niet per definitie bagger...

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:34
Probeer eens Baby ASP Server.

Werkt out of the box

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:00

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Allemaal leuk en aardig, maar dit topic is ruim 3 jaar oud (vandaar ook PWS onder Win98 :X) Dit heeft onderhand ook weinig meer met PNS te maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.