Vuile Slet!!Op vrijdag 01 februari 2002 14:18 schreef strlen het volgende:
Mag ik dat ook?
was: RickJansen dus.
Aannames zijn fataal.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
RJ heeft RJ op slot laten zetten en tijdje trug en is al strlen verder gegaanOp vrijdag 01 februari 2002 14:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heu ? Een stukje verduidelijking zou wel wenselijk zijn.
nu wil ie er graag : was RJ achter?
toch?
<Edit>
zoals ^^^^ staat dus
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ricky! alles goed ouwerukker ?Op vrijdag 01 februari 2002 14:22 schreef strlen het volgende:
Nee, ik was RickJansen, nou ja, nog steeds alleen niet qua nickname. En nou zag ik dat die mensjes, jij ook, dat was: boven de post hebben staan en dat willik ook.
Dan moet je dus in SU wezen
sim-pel
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
En Rick (ehmz.. strlen
Ik kan deze renamen naar strlen|IA en deze bannen en je oude acount renamen naar strlen en unbannen, als je dat wil
Dan heb je een maandje strlen(was rick jansen) en weer een l33t userid.
Met een beetje slijmen moet er ook wel een DB dude zijn die alle posts kan mergen, maar daarover beloof ik niets
PS dit moet in SU
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Open maar ff een nieuwe in SU.Op vrijdag 01 februari 2002 14:31 schreef strlen het volgende:
Posts boeien niet zo. Maareh, moet ik een topic openen in SU of wordt deze daarheen gemoved?
Aannames zijn fataal.
Ben ermee bezig
edit: Ok, lekker tegenstrijdig weer, GO
Op vrijdag 01 februari 2002 14:22 schreef strlen|IA het volgende:
Nee, ik was RickJansen, nou ja, nog steeds alleen niet qua nickname. En nou zag ik dat die mensjes, jij ook, dat was: boven de post hebben staan en dat willik ook.
Laat maar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
<font color=red>Wat zei je DDC?</font>Op vrijdag 01 februari 2002 15:10 schreef Grrrrrene het volgende:
edit:
Laat maar
Kijken of reply werkt... met profile krijg ik steeds een #51Op vrijdag 01 februari 2002 15:03 schreef JvS het volgende:
Gooien we deze toch even in LA, kan strlen hier even testen
Vervelend modjeOp vrijdag 01 februari 2002 15:14 schreef dennisdotcom het volgende:
<font color=red>Wat zei je DDC?</font>
* Grrrrrene is powerful
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Daar kan ik niet tegenopOp vrijdag 01 februari 2002 17:19 schreef Grrrrrene het volgende:
* Grrrrrene is powerful
code 51 komt door de bokkende servers
Dit topic is gesloten.
![]()