Toon posts:

Terugflashen BIOS GeForce 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het advies gekregen om na een mislukte flash van mijn videokaart-BIOS (broertjes :( ) een PCI kaart te vinden en daarmee te flashen.

Wat heb ik nu gedaan:

PCI- kaart erin en geboot met PCI- kaart. (BIOS enzo ingesteld) tevens gewoon GeForce 3 in AGP slot. Maar nu zegt ie, wanneer ik in real DOs die bios wil flashen, dat de binary niet voor mijn kaart geschikt is. Ik denk dus dat hij gewoon die bios wil flashen op mijn PCI- kaart?

Wat doe ik nu verkeerd????

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik denk dat je main display adapter nu op pci staat, probeer dit eens op agp te zetten en kijk of je dan wel kan flashen.
Probeer anders ff de search hoe je een mislukte flash kan verhelpen staat er wel ergens.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nu juist het probleem: als ik de GeForce 3 als primary pak, geeft ie geen beeld alleen maar wat piepjes.........

Dit is echt klote :(

Moet ie nu terug naar Elsa ofzo? Ik dacht dat het zo ook wel kon eigenlijk. Of kan het ook aan het moederbord liggen? (Iwill XP333-R)

Verwijderd

Zet die GF3 eens in een andere PC en probeer dat ook met die PCI misschien is er wel iets stuk
Of je BIOS is GAAAAAR

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ga gewoon naar Computerland ofzo en vraag of ze hem ff voor je flashen. Die jongens weten wel wat ze doen en hebben het zo voor je opgelost.

Beter dan dat je zelf gaat kutten en jezelf op gaat zitten vreten omdat het niet lukt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Ben dus ff naar de computerwinkel geweest................................
die kunnen hem ook niet flashen :(:(:(

Das dus een GeForce 3 naar de kloten :r

Mijn enige hoop is dus opsturen en hopen op begrip van Elsa. Heeft iemand misschien nog ideeen voor een sterker verhaal?

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
kun je niet een recovery floppy van de elsa site downloaden . Ik weet wel dat je bij een verkeerd geflasht msi moederbord je daar wel zo'n floppy kan krijgen. Het is anders wel doodzonde voor die gf3.
Pagina: 1