Matrox G550: Andere resolutie voor 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 15:00
Ik heb voor een vriend van een Matrox G550 gekocht. Nu heeft hij een TV. Is het mogelijk om de resolutie van het uitgaande signaal van de 2e TV op 800x600@50 Hz te zetten? Het staat niet bij de lijst van de te selecteren resoluties bij de tab "DualHead" bij instellingen.
Het is namelijk ook nodig voor het uitgaande signaal, zodat er kan worden opgenomen op video

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 13:15
Volgens mij is dat niet mogelijk. Je tv kan alleen maar een resolutie aan van 640*480. Als je op je 2e poort een TV wilt aansluiten moet je alleen aangeven welke standaard je tv gebruikt (PAL of NTSC), als het goed is kan je dan Clonen, DVDMax'en en Zoom'en op je tv :)

• PipelineNoise
Dus als ik het goed begrijp moet ik op mijn DVI-uitgang een verloopstekkertje naar VGA zetten (erbij geleverd). En dan een verloopkabeltje van VGA --> Composite/S-VHS bestellen op Matrox.com. Die gaan dan naar een Scart verloopstekkertje. Moet het dan gewoon werken?

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 13:15
Dat verloopkabeltje van VGA naar S-Video/Video heb je er als het goed is ook bij gekregen. Of had ik die bij mijn G450 er bij gekregen? Hmm, weet ik niet meer, maar als je hem niet heb dan zal je hem moeten bestellen idd.

Ik heb mijn tv gewoon op de S-Video ingang aangesloten, kan dat niet gewoon of heeft je tv dat niet? Maar denk dat als je daarna nog naar SCART gaat dat het ook zou moeten werken :)

Succes!

• PipelineNoise
Op vrijdag 01 februari 2002 14:31 schreef pimlie het volgende:
Dat verloopkabeltje van VGA naar S-Video/Video heb je er als het goed is ook bij gekregen. Of had ik die bij mijn G450 er bij gekregen? Hmm, weet ik niet meer, maar als je hem niet heb dan zal je hem moeten bestellen idd.

Ik heb mijn tv gewoon op de S-Video ingang aangesloten, kan dat niet gewoon of heeft je tv dat niet? Maar denk dat als je daarna nog naar SCART gaat dat het ook zou moeten werken :)

Succes!
Nee, ik heb een G550 OEM, en daarbij zat alleen een verloopstekkertje van DVI --> VGA en een driver CD. Maar het kabeltje kan ik vbestellen bij shopmatrox.com voor iets van 17 euro in totaal. Maar bedankt voor je hulp!

Verwijderd

Wat is het probleem precies?

Ik vind het erg vaag niet, logisch dat je geen tv-out hebt als je niet zo'n kabel hebt :)
Pagina: 1