Toon posts:

Waarschuwing voor de komende week

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Elke tweaker die ook op Fok! zit zou het kunnen weten als ze goed opgelet hebben, maar voor de zekerheid zet ik het maar ff hier neer. Komende week komt er iemand langs die hier een beetje interactief gaat lopen zeiken tegen alles en iedereen, waarschijnlijk onder de naam SHE. Een weekje relnichten, reacties uitlokken, om zo een beeld te krijgen van GoT. Heeft deze persoon ook op Fok! gedaan, een beetje onder valse voorwendsel, om zo uiteindelijk een columnpje te vullen op een vage website.
Resultaat zal ongetwijfeld zijn dat de mensen hier een beetje zielige nerds zijn (de persoon kennende) en dat ze zichzelf erg goed vind. Jullie zijn dus gewaarschuwd. Laat je niet op een domme manier uit de tent lokken. De conclusies die ze overigens in haar column schrijft zijn dus niet helemaal juist, dus niet erg journalistiek verantwoord.

plok

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 16:19

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Op vrijdag 01 februari 2002 14:07 schreef plok het volgende:
Elke tweaker die ook op Fok! zit zou het kunnen weten als ze goed opgelet hebben, maar voor de zekerheid zet ik het maar ff hier neer. Komende week komt er iemand langs die hier een beetje interactief gaat lopen zeiken tegen alles en iedereen, waarschijnlijk onder de naam SHE. Een weekje relnichten, reacties uitlokken, om zo een beeld te krijgen van GoT. Heeft deze persoon ook op Fok! gedaan, een beetje onder valse voorwendsel, om zo uiteindelijk een columnpje te vullen op een vage website.
Resultaat zal ongetwijfeld zijn dat de mensen hier een beetje zielige nerds zijn (de persoon kennende) en dat ze zichzelf erg goed vind. Jullie zijn dus gewaarschuwd. Laat je niet op een domme manier uit de tent lokken. De conclusies die ze overigens in haar column schrijft zijn dus niet helemaal juist, dus niet erg journalistiek verantwoord.

plok
zou je dat niet in de HK gaan vertellen? daar is het veel nutiger dan hier volgens mij, alhoewel ik twijfel of het zal werken?

dat zou betekenen dat ik mn hele sig zou moeten aanpassen :'(

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op vrijdag 01 februari 2002 14:08 schreef Jaspertje het volgende:

[..]

zou je dat niet in de HK gaan vertellen? daar is het veel nutiger dan hier volgens mij, alhoewel ik twijfel of het zal werken?

dat zou betekenen dat ik mn hele sig zou moeten aanpassen :'(
zou ze in de HK kunnen dan?
En ik denk dat dit gewoon voor iedereen geld.

Verwijderd

Lekker boeiend :?

Verwijderd

Als die user hier een week komt k*tten, dan komt zij de HK toch echt nog niet in, of bedoelde je dat niet?

[edit]
te laat :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfelde ook, maar dit lijkt mij juist het forum waarin zij gaat klooien. Omdat hier van alles besproken kan worden, vooral ook niet-technische zaken.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

geef eens een link.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Om eerlijk te zijn zal ik er niet mee zitten...
Als ik hier mijn tijd in wil steken.... dan doe ik dat toch lekker.. Wat voor een invloed op mijn leven heeft zo'n artikel nou? :z

Verwijderd

Topicstarter
Haar verhaal kan je lezen op:
http://www.start2dance.com/site/interactive/shebyte/

BTW, ja ik wordt hier neergesabeld. Je zou voor de vergelijking ook eens op Fok! moeten kijken om een compleet beeld te krijgen.

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 16:19

Jaspertje

Max & Milo.. lief

ik dacht dat je hier ook pas later inkan, maar dan heb ik het fout, en dus is mijn reactei dan ook niet helemaal goed.. sorry

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 14:21 schreef Silverburst het volgende:
Om eerlijk te zijn zal ik er niet mee zitten...
Als ik hier mijn tijd in wil steken.... dan doe ik dat toch lekker.. Wat voor een invloed op mijn leven heeft zo'n artikel nou? :z
Waar het hier om gaat is dat je op een gegeven moment je naam ergens terug vindt in een artikel met opmerkingen die nergens op slaan. Sommigen zullen dan nog steeds zeggen whatever, anderen zullen ff achter hun oor krabben en denken goh maar dat is toch wel anders gegaan. Dus is het goed om dit van te voren te weten.

Verwijderd

Volgende week begeef ik me naar GOT, oftewel Gathering Of Tweakers...........
:o

Die foto die erbij staat ben ik wel eens ergens op internet tegengekomen trouwens >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 14:29 schreef Herr_Schnitzel het volgende:

[..]

:o

Die foto die erbij staat ben ik wel eens ergens op internet tegengekomen trouwens >:)
Oh, zo ja vertel waar deze te vinden is.
:?

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 14:30 schreef plok het volgende:

[..]

Oh, zo ja vertel waar deze te vinden is.
:?
Ik hou geen database bij waar ik vrouwenfoto's vind op internet hoor :z

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:33

Jaymz

Keep on moving !

Oke: bedankt voor de info :)

Verder is dit niet echt een W&L topic, nietwaar? :7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.