Toon posts:

A-Open DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een A-Open DVD (DVD-1240) (ik weet niet of hij de ASH of AMH is)
maar hij heeft last van belachelijke warmte (dat ding word echt kokend heet) en gaat na een tijdje normale cd-roms of Cd's heel slecht lezen. dat ding schokt happerd alles en nog wat.. maar koelt ie weer af doet ie weer normaal.. word er gek van.. |:(
what to do what to do!? :?

(edit)
Het geluid word dan ook onverdraag baar net of een vliegtuig aan het opstijgen is.. Ik heb het al 3x laten omwisselen voor een andere A-open DvDtje maar volgens ut winkeltje (das normaal) :r

Verwijderd

Topicstarter
even herleven nog geen antwoord gehad :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je er dan niet een extra koelertje oid in de buurt zetten. Dat cds en DVD's wat warm worden dat klopt inderdaad, maar als je zegt kokend heet lijkt me dat toch echt extreem en zou er gewoon mee teruggaan. (ook al heb je al 3 keer een nieuwe gehad, dan zal ie gewoon brak zijn).

Verwijderd

Heb die ook es gehad, dat ding is idd net een grasmachine...

In het begin ook no problemo met aflezen van DVD maar opeens wilde ie nimeer... Midden in de film stopte ie telkens...

Verwijderd

Topicstarter
dom ding dus :( voel me genaait ;)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:57 schreef ShadowGPW het volgende:
Ik heb al een tijdje een A-Open DVD (DVD-1240) (ik weet niet of hij de ASH of AMH is)
maar hij heeft last van belachelijke warmte (dat ding word echt kokend heet) en gaat na een tijdje normale cd-roms of Cd's heel slecht lezen. dat ding schokt happerd alles en nog wat.. maar koelt ie weer af doet ie weer normaal.. word er gek van.. |:(
what to do what to do!? :?

(edit)
Het geluid word dan ook onverdraag baar net of een vliegtuig aan het opstijgen is.. Ik heb het al 3x laten omwisselen voor een andere A-open DvDtje maar volgens ut winkeltje (das normaal) :r
Ik heb geen last van kokend hete cd's. Maar wel van dat ontzettende k*t geluid, ongelooflijk, m'n speakers komen er amper bovenuit :r
Pagina: 1