Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Upstream `snelheid staat voor de snelheid van het uploaden, downstream voor downloaden. Deze snelheden verschillen, omdat je als gemiddelde computergebruiker veel meer down- dan upload.
Gaat 'ie dan langzamer downloaden als je meer download?Deze snelheden verschillen, omdat je als gemiddelde computergebruiker veel meer down- dan upload.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik weet niet precies wat je hier mee bedoelt maar ik zal even wat uitleggen.Gaat 'ie dan langzamer downloaden als je meer download?
bij mijn chello account heb ik een upstream van 128kbit/s en een downstream van 1.5mbit/s dit betekend dat je dus in totaal max 16kbyte/s kunt uploaden en max 150kbyte/s downloaden.
als je een file download met 150kbyte/s zit je downstream dus vol en kan je niks anders meer downloaden. je kan ook 2 files met 75kbytes/s downloaden. of een willekeurige combinatie. je kan echter nooit sneller gaan in totaal als je downstream. (mischien een paar % door compressie of zo.)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
De snelheden verschillen door verschillende dingen.
Als je kabelinternet hebt is je upstreamsnelheid waarschijnlijk begrenst op 16 Kb/Sec. En je downstream op 187,5 Kb/Sec.
Dit verschilt echter per provider. Heb je internet via een 56K6 modem dan is je theoretische downstream 56600 bits/sec, door foutcorrectie en dergelijke maar ook door drukte is dit meestal minder, je upstream zal echter nooit hoger liggen dan 33k6, omdat die 56K met een trucje o.i.d. bereikt wordt. De reden dat je upstream bij kabel is begrensd (meestal) is dat je geen snelle ftp-server kan opzetten. Hopelijk weet je nu voldoende...
Als je kabelinternet hebt is je upstreamsnelheid waarschijnlijk begrenst op 16 Kb/Sec. En je downstream op 187,5 Kb/Sec.
Dit verschilt echter per provider. Heb je internet via een 56K6 modem dan is je theoretische downstream 56600 bits/sec, door foutcorrectie en dergelijke maar ook door drukte is dit meestal minder, je upstream zal echter nooit hoger liggen dan 33k6, omdat die 56K met een trucje o.i.d. bereikt wordt. De reden dat je upstream bij kabel is begrensd (meestal) is dat je geen snelle ftp-server kan opzetten. Hopelijk weet je nu voldoende...