Nu kan ik mijn 'dit is spam'-aktie voortzetten!
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Maar nou begin ik toch een beetje mezelf af te vragen, of ze de 15e gaan betalen...?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Adframe under construction
deze site is tijdelijk buiten gebruik
hmmmmmmm vaag
Greetz,
Toiletman
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
kan ik weer lekker naar de donald duck ads kijken... met een gratis Jungle book videoband
D007
de is misschien down (volgens hun)
omdat ze zo'n mooi nieuw index.html filetje hebben geupload
http://www.adframe.nl/index_login.html
als je daarheen gaat, kun je gewoon je saldo opvragen, HAHAHAHA, laat ze daar maar mooi creperen
Dit is wat ik krijg als ik naar adframe.nl ga:
Description: Unable to locate the server named "www.adframe.nl" --- the server does not have a DNS entry. Perhaps there is a misspelling in the server name, or the server no longer exists. Double-check the name and try again.
Omschrijving: Kan de server "www.adframe.nl" niet vinden --- de server heeft geen DNS adres. De servernaam kan verkeerd gespeld zijn, of de server bestaan niet meer. Controleer de servernaam nogmaals en probeer het opnieuw.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
of niet tussen drie en 4 in elk geval voor de geintereseerden....
trieste shit, heb ik elk gaval waar wat bijveriedend
zouden ze niet gehackt worden de hele tijd?
mvg FFF
Verwijderd
En als ik Whois doe zegt ie "deze domeinnaam is beschikbaar" op http://www.adframe.nl
Verwijderd
Er staat onder andere het volgende in:
"Hackers dollen met de innovatieve webdienst AdFrame. Als resultaat is de dienst, die surfers betaalt voor het kijken naar advertenties, al twee dagen offline.
AdFrame zal niet direct maatregelen nemen tegen gebruikers van de crack. "Als we echter merken dat gebruikers op veel te hoge bedragen uitkomen dan zullen we dat uitzoeken", zegt Arends. "Het is niet de bedoeling dat mensen met een vaste verbinding gebruikmaken van AdFrame, dat willen we nog niet. Met een kabelmodem blijven mensen 24-uur online, en wij kunnen blijven betalen. Dat redden we niet."
AdFrame heeft een extern bureau ingeschakeld dat de beveiliging van de systemen controleert. Het systeem moet vanmiddag weer beschikbaar zijn."
Bedankt hoor cheaters!
Simpele oplossing voor Adframe:
stel uren of geldlimiet in, ben je van het meeste gezeik af. Kunnen kabelaars er ook gewoon aan en toch hun online kosten terugverdienen.
Zorg dan gelijk voor voldoende adverteerders
zodat je iedereen kan betalen, is iedereen weer blij.
Kijk ze zeggen niet dat het niet mag met kabel, alleen dat het niet KAN. Het kan wel, dus jah...
En dan over de cheats die circuleren...
Als ze het goed hadden gedaan, hadden ze dat programma beveiligd, nu is er geen mouse-movement nodig, en kan je héél eenvoudig zelf iets in elkaar flanzen waardoor je banner constant draait en zelfs verborgen wordt. Misschien moeten ze daar eens wat aan doen, ik ga het ze niet vertellen, moeten ze zelf maar achter komen.
Dan nog ff het volgende voor iedereen die kabel gebruikt.
Als je meerdere bankrekeningen gebruikt valt het niet zo op als je 24/7 online bent. Ik gebruik er zelf twee. Als je het echt goed wilt doen pak je er 4 of 5 (6,7,8,whatever) en maak je een progje die namen rouleert. Dan ben je net een normale internetter, dus niks aan de hand.
Plezier
Bericht hierboven
Verwijderd
Bellen per seconde betalen per seconde! Kpn 4 Ever!!!
(ok misschien wat egoistisch maar toch vind ik het eerlijker om de betalers per seconde te sponsoren dan de toch al flat-raters)
Verwijderd
Inderdaad hadden ze vanaf het begin al anticheat-maatregelen in moeten bouwen, die gasten zijn gewoon amateuristisch bezig..ze zeggen op hun adverteerders-pagina dat je je muis moet bewegen, maar tegen de gebruikers zeggen ze dat niet en het hoeft ook niet.
Die directeur zegt in www.webwereld.nl dus dat ze NOG NIET WILLEN dat je er met kabel op kunt omdat ze dat niet kunnen betalen!
Maar op hun website staat i.d.d. dat het nog niet kan en dat het wel nog komt.
Tja, zorg er dan gewoon voor dat het met kabel wel gewoon kan en stel dan zo'n (ruime) limiet of zo in. Ik wil ook aan de kabel en dan wil ik ook adframe blijven gebruiken!
Misschien toch een idee om die gasten wat voor de hand liggende tips te geven...
"Als ze het goed hadden gedaan, hadden ze dat programma beveiligd, nu is er geen mouse-movement nodig, en kan je héél eenvoudig zelf iets in elkaar flanzen waardoor je banner constant draait en zelfs verborgen wordt. Misschien moeten ze daar eens wat aan doen,"
Dus jij geeft Adframe de schuld???
Ik mag aannemen dat je iets anders bedoeld, want dit is gewoon een domme redenering.
Adframe moet beter beveiligen, want anders gaan mensen cheaten.(iets waar jij blijkbaar
helemaal geen moeite mee hebt)
Zelfde soort stelling.(las laatst iets in de krant over Enschede)
De vuurwerkproducenten geven de overheid de schuld vanwege hun gedorven inkomsten omdat het imago van vuurwerkbedrijven is aangetast. Dit is de schuld van de overheid, want deze heeft een "onjuiste" vergunning verstrekt aan het bedrijf in Enschede. Iedereen is in redelijke mate zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij doet. Als er iets misgaat of iets gebeurd wat niet de bedoeling is, is het in dit geval de schuld van dat bepaalde vuurwerkbedrijf in Enschede
Dus als mensen gaan cheaten m.b.t Adframe, dan moeten zij dat zelf maar weten (niemand die daar iets aan kan doen)
Maar dan niet roepen dat Adframe eerst maar eens iets aan de beveiliging moet gaan doen omdat anders bepaalde mensen het anders weer proberen te naaien.
De cheater is verkeerd bezig, niet Adrame.
Dus eigenlijk zou de cheater zich moeten aanpassen aan in dit geval Adframe en niet andersom.
Helaas zal dit nooit het geval zijn in de gezamelijke race naar veel geld en rijkdom...
(p.s Het zou inderdaad wel handiger zijn als ze wat aan de beveiliging deden omdat niemand uit eerlijkheid zŽn fakesurf programma zal gaan uitschakelen of zŽn account opheffen omdat hij of zij kabelmodem heeft))
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Als je dan AdFrame draait met kabel, draai het dan tenminste maar een paar uur per dag! Dan doe je de rest van de leden en AdFrame zelf een plezier!
Hmm vergelijking met Enschede beetje overdreven.
Kijk ik zeg niet dat je cheats moet gebruiken, ik zeg alleen dat ze misschien vanaf het begin beter hadden moeten beveiligen, want er zijn er altijd die slim (?) genoeg zijn om gewoon te cheaten.
Ik ben zelf idd een kabelaar en ja ik wil ook wel eens wat verdienen en ja ik vind het ook kut dat het down is, maar ik denk toch echt niet dat het aan mij ligt. Ik ben vrijdag ff weekeindje weggegaan en heb vervolgens tot maandag geen adframe aangezet en al helemaal geen cheat.
Ik geef de hint over de bankrekeningen ook omdat je dan meer kunt verdienen en omdat ze hier (ook al) nog geen beveiliging voor hebben ingebouwd.
En ja het zou idd beter zijn als de kabelaars onder ons niet meer dan een paar uurtjes per dag gebruik maakten van deze service, maar ik denk niet dat je ze zover zult krijgen.
Itsme! Vind wel dat de mensen gelijk hebben dat KPN-surfers voorrang zouden moeten hebben, zij hebben immers geen flat-rate internet. (Maar wel sneller dan KaasHema)
Bericht hierboven
Kijk, ik ben 'n webdesigner en breng vele uren (ongeveer 13 u/dag) door achter m'n compu..
Als ik lekker aan 't werk ben vind ik 'n banner totaal niet storend, laat ze maar komen met die handel.. maar, ik laat 't niet de godganse dag & nacht aanstaan.. soms maar irritant.. (daarnaast, die bende sluit zichzelf regelmatig af.. heb ik niet in de gaten als ik zit te fotosjoppen)
Dat ik nu door die foute 'wannabee hackers' de dupe word vind ik bijzonder matig.. Ik zit achter m'n pc en KIJK naar de banners, ik ben niet op de bank tv aan 't kijken zoals velen.. voor die tijd wil ik graag betaald worden, want niets zit zozeer in m'n geheugen gegrift als LostBoys, Panorama, Playboy en Donald Duck!
Nu werkt AdFrame helemaal niet meer.. bout!
Ik had gehoopt leuk 'n paar extra centen te scoren door m'n on-line tijd te 'verzilveren'.
Niets mee mis toch?
Kereltjes die hier de boel lopen te verzieken.. schei er mee uit, je doet jezelf er geen goed mee, want AdFrame gaat toch wel zeiken.. (of simpelweg offline liggen)..
Enige wat ik hier nog op kan zeggen is 'GRMBL!'
blah blah...
je zegt inderdaad niet dat je cheats MOET gebruiken nee, maar je zegt wel dat je zelf 2 bankrekeningen gebruikt, uit je verhaal blijkt ook dat je dus kabel gebruikt. En dat is nou precies waar Adframe van naar de klote gaat.
Mensen die kabelmodem hebben en vervolgens dat ding moeilijk lang aanlaten staan.
Ik kan me vergissen, maar aangezien jij zelf zegt dat je ook 2 rekeningen gebruikt, mag ik aannemen dat je inderdaad Adframe heel lang aan laat staan.
(waarom heb je anders 2 rekeningen nodig?)
Feit: Jij hebt kabel.
Feit: Jij laat Adframe heel lang aanstaan.
Feit: Dat is waar Adframe aan kapot gaat.
Conclusie: Het is wel degelijk jouw schuld.
Verder was de vergelijking Enschede alleen bedoeld als voorbeeld om duidelijk te maken dat ik vind dat het verkeerd is om te roepen dat het de schuld van Adframe is omdat ze geen maatregelen hebben genomen. Dit neemt niet weg dat maatregelen nemen (helaas) de enige oplossing is.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
maar ok ik vind ook niet dat kabelaar hem 24/7 aan moeten laten staan da's een beetje zielig maar als je als kabelaar gewoon af en toe dat ding aan zet net als de gewone telefooninternetter dan moet dit toch niets uitmaken vind ik.
anders moeten ze maar een limniet in stellen zo kan nmiemand d'r meer te veel aan verdiennen, of een maximaal aantal uur per dag ofzo.
maar ik vind dat ook kabelaars recht hebben om zo iets te verdiennen, en wat d'r ook gebeurd ze blijven het waarschijnlijk gebruiken , dn moet d'r maar een andere oplossenig gevonden worden, bijv. maximaal 3 uur per dag adframe ofzo of limiet per maand.
mvg FFF
PS : niet alle kabelaars de schuld geven.
Die kun je gewoon vergelijken met kabel hoor
no way he.. ik zou willen dat ik 24 uur per dag kon internetten met Superweb!..
Als ik er overdag doorheen kom mag een klein wonder heten..
maar ik hoorde net btw dat ADFrame failliet is..
sko
Lijkt mij dat die niet zomaar een lening zullen geven.
Wij verdienen 50% van wat zij verdienen dus kunnen ze ons altijd uitbetalen.
Het zou wel kunnen dat ze geen adverteerders hebben kunnen vinden maar als je ziet dat ze nu al vrij grote bedrijven hebben gevonden die adverteren lijkt me dat het vinden van nieuwe adverteerders geen al te groot probleem zal zijn.
En over de betaling van de hostingproviders en de makers van het programma: bij de meeste grote bedrijven hoef je pas na 3 maanden te betalen, bij wijze van service.
dus als ze failliet gaan dan duurt dat nog +/- 2,5 maand
Niet?
[Specs]
Gewoon ff nadenken, dan weet je wel welke groep mensen ik bedoel...
Verder heb ik de hoop al opgegeven.... We merken het wel. Adframe failliet? Jammer dan. Ik ga me er niet meer druk over maken...
Ik zal je ff uitleggen waarom ik 2 bankrekeningen ben gaan gebruiken:
Ik had me vrijdag aangemeld, maar heb (stomstomstom) mijn speciale, unieke code gemist. Dus wachten op dat mailtje en wachten etc.
Toen zaterdagavond nog maar een keertje aangemeld onder de naam van mijn vriendin. Hoppa 2 rekeningnummers. Toen ben ik met haar account eerst maar gaan sparen tot ik mijn eigen nummer kreeg.
Heb bij haar iets meer dan 50 piekies en bij mezelf iets van 20. Ik heb niet meer ge-adframed dan ik online was en heb wel gebruik gemaakt van een cheat: omdat hij elke keer zo snel er mee kapte.
En jah ik ben een kabelaar, en ik ben er niet blij mee. (KaasHema) Dit was dus DE manier om te sparen voor ADSL.
Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is, ik bedoel dus: hou maar op tegen mij aan te zeuren er zijn zat anderen die hetzelfde doen als ik en er niet voor uitkomen.
Er zijn er trouwens ook zat die het met mij eens zijn, dus eindeloze discussie etc. etc.
Ik wil nog wel even kwijt dat het idd voor de KPN-ers erger is dat het nu niet werkt dan voor de kabelaars. Dit was een manier om het surfen toch een stukkie goedkoper te maken en dat is zo dus abrupt tot een (voorlopig?) einde gekomen.
Bericht hierboven