Toon posts:

HTML "File" veld met een standaard directory.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

Ik heb een vraagje, ik heb op mijn pagina een veld aangemaakt van het type "file" (dus zo'n een met een browse knop). Nu wil ik dat als je op m'n browse knop drukt dat hij dan naar een standaard directory gaat waar wat templates in staan. Hoe kan ik een standaard directory aangeven?

Alvast bedankt,

Groetjes McCoy

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:37

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik betwijfel het, aangezien iedere PC anders is... En webpagina's over het algemeen wereldwijd beschikbaar zijn :)

Maybe met een value="c:\blaat", maar ik denk het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt natuurlijk als value een FTP directory opgeven. Die is dan voor iedereen gelijk ik probeer het trouwens effe of dit werkt

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

HTML is bij de buren
P&W -> W&G

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Ja roi, dit wil ik ook wel eens weten :) Maar kan nier in html als je het mij vraagt, zal vast wel een javascriptje voor zijn. Misschien helpen de jongens je hier wel,

mzl
Richard

rc5 Stats || Matrix info

Verwijderd

Dit kan je helaas niet met de file property doen. Wat je wel kunt doen is een selectie maken op MIME-types, maar veel meer kun je verder niet doen.

Ik neem aan dat je afbeeldingen wilt selecteren. Tipje, je kunt een preview optie maken dmv, het meenemen van de standaard value van je formveld.

Stel dat je C:\mijnafbeelding.gif selecteerd dan kun je naast het bestand in bits&bytes ook de value terugkrijgen, en in een volgend scherm bijv. dit doen om te previewen :)

[img]"file:\\C:\mijnafbeelding.gif"[/img]

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is niet de bedoeling voor alleen plaatjes voor allerlij documenten. Met de pagina kun je nu een document toevoegen op de server. Ik wil nu dus dat je dus zodra je op browse drukt de standaard directory op de server krijgt..
....
mzzl, Roy

Verwijderd

Zoals ik al zei.. forget it :) .. wat je wilt kunt doen is MIME types opgeven. Dus zeggen dat je alleen *.gif etc. wilt zien in je selectie box.
Pagina: 1