KMerlin -> vast een domme vraag...

Pagina: 1
Acties:

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 23:25
Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar werkt KMerlin ook onder Gnome?
Ik dacht zelf altijd van niet, omder het KMerlin is, en het dus waarschijnlijk alleen onder KDE werkt... Maar ik zat het linux op desktop draadje es door te bladeren, toen kwam ik de volgende shot tegen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/nelske/DesktopLinux/Apps/Chat/Kmerlin.png

Ik zie gnome voetjes op de achtergrond, en als ik het goed heb een sawfish theme!
Ik heb al op de site van KMerlin gezocht, maar er wordt volgens mij nergens gezegd dat het ALLEEN onder KDE werkt, maar dr is ook niemand die zegt dat het onder Gnome werkt!
Iemand hier die het toevallig weet?

Verwijderd

kou zeggen,
dr is maar 1 manier om dr achter te komen :)

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
ja het werkt hier ook, goed is iets anders maarjah.... neem liever gaim in zowel kde als in gnome

• Passenger
Op vrijdag 01 februari 2002 12:55 schreef julesz het volgende:
kou zeggen,
dr is maar 1 manier om dr achter te komen :)
tja, het is wel handig om van te voren te weten... uren gaan prutsen aan iets wat toch niet zal werken (hetzij door een gebrek aan techniek, hetzij door een gebrek aan kennis) is ook niet alles natuurlijk :)

• Passenger
Op vrijdag 01 februari 2002 12:57 schreef stiena het volgende:
ja het werkt hier ook, goed is iets anders maarjah.... neem liever gaim in zowel kde als in gnome
ok, ik zal ns kijken :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 12:59 schreef Tu-Tone het volgende:

[..]

tja, het is wel handig om van te voren te weten... uren gaan prutsen aan iets wat toch niet zal werken (hetzij door een gebrek aan techniek, hetzij door een gebrek aan kennis) is ook niet alles natuurlijk :)
Nee maar kmerlin compilen is nu niet echt iets wat lang duurt :) Paar minuutjes alles bij mekaar denk ik.

• Passenger
Op vrijdag 01 februari 2002 13:03 schreef julesz het volgende:

[..]

Nee maar kmerlin compilen is nu niet echt iets wat lang duurt :) Paar minuutjes alles bij mekaar denk ik.
tja, maar wat alstie zeurt om kde crap? gaat het dan werken onder gnome? of werkt het dan ook echt alleen maar onder kde?

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op vrijdag 01 februari 2002 13:15 schreef Tu-Tone het volgende:

[..]

tja, maar wat alstie zeurt om kde crap? gaat het dan werken onder gnome? of werkt het dan ook echt alleen maar onder kde?
volgens mij heb je wel wat kde files nodig om kmerlin te draaien. Kmerlin heeft die nou eenmaal nodig om te draaien.

* stiena heeft gnome en kde

Verwijderd

je hebt kdelibs nodig, maar het werkt ook onder gnome (die screenshot is namelijk van mij en ik ben 100% gnome-gebruiker ;))

• Passenger
Op vrijdag 01 februari 2002 13:19 schreef beelzebubu het volgende:
je hebt kdelibs nodig, maar het werkt ook onder gnome (die screenshot is namelijk van mij en ik ben 100% gnome-gebruiker ;))
danku :)

Verwijderd

Volgens mij staat dit ook ergens in dat linux-op-de-desktop-topic in de KDE/Gnome sectie genoemd... Maar in principe werken (bijna) alle Gnome applicaties ook onder KDE en omgekeerd.... :)

Verwijderd

Je kan programma's van een andere desktop/window manager prima op je huidige desktop draaien. Voor kde progs heb je idd kdelibs nodig, voor gnome progs heb je geloof ik libgtk nodig.

Ik draai kde en heb zo af en toe wat gnome apps draaien.
Alles kan, nix moet..;)

• Passenger
Hmm.. dis nie fijn.. ./configure gaat helemaal goed, maar bij make krijg ik hetvolgende:
/bin/sh ./config.status --recheck
running /bin/sh ./configure --prefix /usr/local/kde --no-create --no-recursion
cd . && autoheader
autoheader: error: shell error while sourcing /tmp/ah24395/traces.sh
make: *** [stamp-h.in] Error 1
snie goe? iemand een id?
Pagina: 1