Waardoor kwam dat? Mijn server lag er namelijk ook ff uit maar korter dan die van tweakers en andere hosting sites bij trueserver
dat idee had ik ook al.. een traceroutes vanaf sara deden erg weinig (naar alle mij bekende servers bij trueserver)
maar nu draaien ze weer...
maar nu draaien ze weer...
Ik had begrepen dat de core-router er even uit lag.
Niet?
[Specs]
Ja, maar www.trueserver.nl doet het nog steeds niet. Ik denk dat het een DOS attack was....
Verwijderd
ik krijg net mailtje van iemand die zegt dat de redundante opstelling van hun backbones routers niet goed functioneerde toen 1 van de 2 eruitklapte... vervolgens moest de router ook nog is opnieuw geprogrammeerd worden, wat dus al die tijd in beslag nam
toch jammer. Een heel stoer verhaal op hun site dat alles dubbel is uitgevoerd met de beste/duurste apparatuur, maar als het er op aan komt blijkt het dus niet te werken...
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
zie got-topic "alles lag plat.."
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Mooi dipje.
Trueserver.nl doe het weer.
NopOp vrijdag 01 februari 2002 13:28 schreef bazs2000 het volgende:
nee hoor..Op vrijdag 01 februari 2002 13:28 schreef bazs2000 het volgende:
[afbeelding]
Mooi dipje.
Slave of Thieves
Verwijderd
de site van trueserver zelf is plat, maar hun netwerk gelukkig nietOp vrijdag 01 februari 2002 14:26 schreef IDtenT het volgende:
[..]
nee hoor..
Een klant neemt het zelfde ip voor de machine welke hij ana 't herinstalleren is als www.trueserver.nl wat krijg je dan? Troubles in paradise
Euhm.. alles lag tegelijk even lang plat hoor.. daar doet jouw server niks aan.Op vrijdag 01 februari 2002 12:42 schreef worldpunch het volgende:
Waardoor kwam dat? Mijn server lag er namelijk ook ff uit maar korter dan die van tweakers en andere hosting sites bij trueserver
Verwijderd
Helaas is dat taboe wanneer je host bij TrueServer.Op zaterdag 02 februari 2002 00:01 schreef worldpunch het volgende:
Nietes, mijn provider die was overgaan op een andere aanbieder....
Nietes, mijn provider die haalt oa ook een deel van zijn bendbreedte bij trueserver. Als die down liggen kan hij zo naar een andere breedbrand provider van hem gaan....
Dan zit je dus niet bij trueserver maar bij iep.Op zaterdag 02 februari 2002 10:36 schreef worldpunch het volgende:
Nietes, mijn provider die haalt oa ook een deel van zijn bendbreedte bij trueserver. Als die down liggen kan hij zo naar een andere breedbrand provider van hem gaan....
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
O, das die knakker met een foto van Silverpoint servers op zijn site. Raar.
Pagina: 1