Sinds begin januari heb ik al een aantal avonden niet kunnen internetten omdat mijn COM21 modem geen verbinding kan maken, met gisteravond als dieptepunt. Aangezien dit vooral 's avonds na elven lijkt te gebeuren vraag ik me af of meer mensen hier last van hebben. Ik loop niet meteen te klagen ofzo, maar ben benieuwd of het bij meer mensen gebeurt, aangezien het tijden lang heel goed heeft gedraaid.
Kick,
helemaal niemand met problemen
Of doet die verbinding het al de hele dag niet
helemaal niemand met problemen
ik zie dat je in delft woont.
ik weet niet waar het aan kan liggen, ik heb het zeer zelden tot nooit.
ik had er laatst ff last van, heel traag internet en sommige sites konden niet worden geladen. Was er een storing ofzo in een router ergens.
laatst, weet niet meer precies, had ik ff dat laat in de avond (erg laat) de verbindingen eruit knalde. de volgende ochtend ook geen internet meer maar die zelfde middag nog wel.
bel casema zal ik zeggen om het probleem voor te leggen, misschien kunnen hun vertellen of er storingen zijn.
ik weet niet waar het aan kan liggen, ik heb het zeer zelden tot nooit.
ik had er laatst ff last van, heel traag internet en sommige sites konden niet worden geladen. Was er een storing ofzo in een router ergens.
laatst, weet niet meer precies, had ik ff dat laat in de avond (erg laat) de verbindingen eruit knalde. de volgende ochtend ook geen internet meer maar die zelfde middag nog wel.
bel casema zal ik zeggen om het probleem voor te leggen, misschien kunnen hun vertellen of er storingen zijn.
Zijn sig ook gelezen?Op vrijdag 01 februari 2002 23:59 schreef vinkie het volgende:
ik zie dat je in delft woont.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
nee, wel z'n infoOp zaterdag 02 februari 2002 00:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn sig ook gelezen?
Heb mijn info al aangepast, maar mijn sig blijft staanOp zaterdag 02 februari 2002 00:02 schreef vinkie het volgende:
[..]
nee, wel z'n info![]()
Heb nog ff geen zin om naar Casema (wanadoo) te bellen, want ik heb altijd gelazer met mensen van de helpdesk daar. Ik weet dat er af en toe storingen zijn met authenticatieservers bij ze, maar om dan elke keer te horen te krijgen dat mijn instellingen niet goed staan daar word ik een beetje moe van. Er verandert echt nix en de volgende ochtend doet hij het weer gewoon..
heb je daarvoor toevallig geen crash gehad 
Als je interprogje aanstaat en dze sluit je niet goed af en je reboot (dus gewoon door een crash) dan kan je ook niet meer op internet. heel vaag. kan verschillen van 5 tot 30 minuten.
je moet dan xxxxxx@wanadoo (inlognaam) veranderen xxxxx@casema
dan doet hij het wel weer, ben je ingelogt na die crash met xxxxx@casema en je krijgt weer een crash dan log je weer in met xxxxx@wanadoo
(just a tip)
Als je interprogje aanstaat en dze sluit je niet goed af en je reboot (dus gewoon door een crash) dan kan je ook niet meer op internet. heel vaag. kan verschillen van 5 tot 30 minuten.
dan doet hij het wel weer, ben je ingelogt na die crash met xxxxx@casema en je krijgt weer een crash dan log je weer in met xxxxx@wanadoo
Bedankt, maar die kende ik al. Het gaat hier om een p200 die als internetservertje draait. Crasht niet zo vaak gelukkigOp zaterdag 02 februari 2002 00:25 schreef vinkie het volgende:
heb je daarvoor toevallig geen crash gehad
dan doet hij het wel weer, ben je ingelogt na die crash met xxxxx@casema en je krijgt weer een crash dan log je weer in met xxxxx@wanadoo(just a tip)
Pagina: 1