dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Klinkt misschien beetje gek, maar geef er eens een tik op met een hamer of als het een verzonken schroef is een tik op je schroevedraaier. Hierdoor komt het schroefdraad wat losser te zitten en kun je hem waarschijnlijk zo losdraaien.
P.S. Natuurlijk wel op een stevige ondergrond leggen en niet op je proc laten zitten.
P.S. Natuurlijk wel op een stevige ondergrond leggen en niet op je proc laten zitten.
Nope, de screwdriver werkte niet
Wat ook wel eens wil helpen is eerst een stukje vaster draaien en daarna weer los draaien.
Of kruipolie, kan ook werken.
Of kruipolie, kan ook werken.
kruip-olie, dat kan je krijgen in een spuitbus. Eerst goed in laten werken. Ander de kop eraf dremelen/boren, dus nieuwe schoefjes kopen.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
IMAL is net zoiets als WD-40. Kan je krijgen bij elke bouwmarkt en het staat LETTERLIJK voor Ik Maak Alles Los.Op vrijdag 01 februari 2002 12:31 schreef DaRealMac het volgende:
Kruipolie idd, of WD-40, wereldspul!
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Zo'n ratel uit een doppendoos, waar je een bit in kan zetten. Die kan je 'dwars' op de schroef zetten, zodat je meer kracht kunt zetten, want je gebruikt het hefboomeffect.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Pak anders eens een bus met van die koude-spray.
En spuit dat dan vervolgens eens op die schroef.
Spul is iets van -40 graden en dat werkt ook heel vaak heeeeel goed.
En spuit dat dan vervolgens eens op die schroef.
Spul is iets van -40 graden en dat werkt ook heel vaak heeeeel goed.
Slag schroeven draaier
Die zet je er op... geef je een klap er op en daardoor gaat hij losser zitten
als je mazzl hebbe
Die zet je er op... geef je een klap er op en daardoor gaat hij losser zitten
Ik ben nu op mijn werk en heb helaas het blok niet bij me... Maar ik zal morgen laten weten of een van deze oplossingen heeft gewerkt!
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
Verwijderd
anders giet je er gewoon zoutzuur in en dan wordt hij vanzelf wel schoonOp vrijdag 01 februari 2002 12:39 schreef Four het volgende:
Ik ben nu op mijn werk en heb helaas het blok niet bij me... Maar ik zal morgen laten weten of een van deze oplossingen heeft gewerkt!
Bedankt allemaal!
Verwijderd
Schroevendraaier met gaatje in de achterkant nemen, daar andere schroevendraaier insteken en je kan veel meer kracht zetten. Wel ff zorgen dat de 1e schroevendraaier goed in de schroef blijft zitten.
Je kan de kop ook in de bankschrieg zetten en dan kracht zetten.
hij heeft denk ik nie het probleem dat de schroef te vast zit, maar meer dat hij niet kracht durft te zetten omdat je dan de schroef murf draait, en dus NOOIT meer open krijgt zonder grof geweld.
Verwijderd
probeer eens met het product W40 is een soort olie en anti roest het zou bijna zeker moeten werken , hier werkt het trouwens altijd ...
Verwijderd
ehm ik denk als je al deze methodes uit gaat voeren dat het geheid fout gaat, het schroefje zal nl afbreken. Wat je het beste kunt doen klinkt raar maar werkt absoluut, je moet het koelblok heetstoken en geloof me het werkt echt als enige.
Ik heb nl in de watersport gezeten met buitenboordmotoren en dan zie je dit dagelijks, aangezien het blokje of van alu of van koper is, zal dit materiaal eerder uitzetten en dan draai je hem gewoon met een schroevendraaiertje los (niet roodgloeiend stoken natuurlijk.)
Ik heb nl in de watersport gezeten met buitenboordmotoren en dan zie je dit dagelijks, aangezien het blokje of van alu of van koper is, zal dit materiaal eerder uitzetten en dan draai je hem gewoon met een schroevendraaiertje los (niet roodgloeiend stoken natuurlijk.)
Ok dus je stookt het warm, zodat het materiaal gaat UITZETTEN? Hm....dan zet het schroefje toch ook uit?Op vrijdag 01 februari 2002 20:45 schreef sloezz het volgende:
ehm ik denk als je al deze methodes uit gaat voeren dat het geheid fout gaat, het schroefje zal nl afbreken. Wat je het beste kunt doen klinkt raar maar werkt absoluut, je moet het koelblok heetstoken en geloof me het werkt echt als enige.
Maargoed..ik geloof het wel
I reject your reality, and substitute my own.
Pagina: 1