[xp] altijd serious error?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
De laatste tijd geeft windows xp Pro altijd een serious error als ik opstart. En dan 2 of 3 keer achter elkaar.
Terwijl ik toch m'n pc altijd normaal uitzet :(

Wie weet raad???

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Harddisk defect?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Djivo
Hoe kan ik dat checken of ie echt kapot is??
Wel raar, kheb verder helemaal geen problemen, alleen als ik op start 1 of 2 keer een: the system has recovered from a serious error...... :(

• P.B.
  • Niet online
Wat voor n HD heb je ?

• Djivo
Pfff, sorry maar kzou het niet weten....
Waar kan ik dat checken??

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:29

PCR

Ach ik heb het ook af en toe en het kan geen kwaad hoor, de melding is alleen wat irri....

• Djivo
Laatste tijd ook vaker last van spontane resets...... De meldingen zijn voorbij en ongeveer 1 keer per dag heb ik nu een spontane reset......
Erg kut....

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 03 februari 2002 17:30 schreef Ivos het volgende:
Laatste tijd ook vaker last van spontane resets...... De meldingen zijn voorbij en ongeveer 1 keer per dag heb ik nu een spontane reset......
Erg kut....
On --> XP herstart vanzelf, then
Autoreply:
Control panel - System - advanced - startup and recovery / settings --> Automaticly restart uitvinken
En voor de topicstarter, het kan idd een bad cluster zijn op je HD, maar ook een brakke driver. Ik zou zelf eens ff je logbestanden door nemen :)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:39 schreef OProg het volgende:

[..]

On --> XP herstart vanzelf, then
Autoreply:
[..]

En voor de topicstarter, het kan idd een bad cluster zijn op je HD, maar ook een brakke driver. Ik zou zelf eens ff je logbestanden door nemen :)
Dan krijgt hij dus een BSOD i.p.v. dat de PC gaat restarten. Schiet ie ook niet veel mee op.

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 09:40
Op zondag 03 februari 2002 17:41 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Dan krijgt hij dus een BSOD i.p.v. dat de PC gaat restarten. Schiet ie ook niet veel mee op.
meestal staat er bij de bsod een melding, en daar kan je wijzer uit worden......

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als dat gebeurt wordt er doorgaans ook een minidump gemaakt, is er eigenlijk een tool waar je die mee kunt analyseren?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Je kan bij configuratie scherm en dan systeem ergens kun je die waarschuwingen uitzetten :)

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 22:16 schreef MasterDisaster het volgende:
Je kan bij configuratie scherm en dan systeem ergens kun je die waarschuwingen uitzetten :)
dat heb ik maar gedaan, maar het blijft irri. Ik heb die melding wel een stuk vaker als ik hoog OC.. Dus ik weet niet of jij dat ook gedaan hebt ..

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 03 februari 2002 17:41 schreef Silverstar het volgende:

[..]

mwah, in die BSOD zie je tenminste wat fout gaat, das beter dan een flitsend scherm en opeens weer aan het begin beginnen met booten alsof er niks gebeurt is :P

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 10:12 schreef DR het volgende:

[..]

mwah, in die BSOD zie je tenminste wat fout gaat, das beter dan een flitsend scherm en opeens weer aan het begin beginnen met booten alsof er niks gebeurt is :P
Ach ja, alsof je dáár zoveel wijzer van wordt ;(

Verwijderd

nou heb ik ook last van die minidumps en " serious errors" maar das bij mij als ik mn monitor ff uitzet om wat te gaan drinken ofzo, als ik dan terug kom en zet monitor aan dan is ie schijnbaar nogal hard vastgelopen :-s best irri

maare

sinds dat gebeurt kom ik in windows map deze mappen tegen:

$NtUninstallQ328310$

in t blauw geschreven
kan ik deze gewoon deleten of zeggen jullie liever niet??

Verwijderd

oh ja, en als ik gewoon aan werk ben, dus gamen :D of tekenen (vectorworks soort autocad) heb ik nergens last van

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Verwijderd schreef op 04 februari 2002 @ 20:31:
[...]

Ach ja, alsof je dáár zoveel wijzer van wordt ;(
Op deze site staat wat de foutmeldingen betekenen: http://www.aumha.org/kbestop.htm

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:44
Misschien je geheugen kapot. Probeer eens memtest86 te draaien.

www.memtest86.com

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:07:
sinds dat gebeurt kom ik in windows map deze mappen tegen:

$NtUninstallQ328310$

in t blauw geschreven
kan ik deze gewoon deleten of zeggen jullie liever niet??

Dat heeft niets met je probleem te maken
maar ik zou als ik jou was een nieuw topic starten met een duidelijke omschrijving van je probleem en wat je zelf hebt uitgezocht (wat voor errors je bijv krijgt en wat een google-search oplevert), dit schiet niet op.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.