Enorme netwerk storing?!

Pagina: 1
Acties:

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 16:53
11:54 Schema PAPST fan
11:54 [MOD] Het grote Glow Pad topic
11:54 Epox 8kha+ troubles
11:52 [Disc] Wat maakt een webscripttaal perf...
11:51 TV-out geeft geen groen door?
10:21 AMS Server stuurt geen mailtje, wat t...
10:20 Twee koelers, twee process.; welke op we...
10:20 [DLL] InfoZIP Win32 ZIP rootdir pr...
10:19 [UML] Goeie voorbeelden

Zojuist is t.net na lange tijd (relatief :)) weer bereikbaar. Weet iemand details? Er waren namelijk ook nog vele andere sites niet bereikbaar, waaronder die van mijzelf (bij nxs.nl), die ook sinds 11.51 weer reachable was.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
*edit* stond iets minder slims
Ik heb een tijdje gehad (rond die tijd) dat ik alleen maar xs4all, planet, wanadoo kon bereiken (meer providers heb ik niet geprobeerd) maar verder niets. allemaal timeouts met traceroute bij bv tweakers, maar ook bij slashdot etc.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• T-h-i-j-s
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 13:18

T-h-i-j-s

koffie? ja lekker :)

Wat ik er van kon maken was dat het netwerk van Trueserver tijdelijk onbereikbaar was.
5 PO0-0.BR1.Amsterdam1.surf.net (145.145.166.2) 7.678 ms 7.465 ms 4.046 ms
6 core.m20-ams01.amsix-tc.trueserver.nl (193.148.15.163) 7.566 ms 4.305 ms 13.640 ms
7 * * *
Extra jammer was dat beide nameservers van webmagix ook onbereikbaar waren, waardoor er niks meer geresolved kon worden... nou had je daar niet zoveel aan, de servers zelf waren toch ook obereikbaar, maar toch...

Ik ben ook benieuwd naar de details... als rook daar een onderdeel van was -> pics! :)

• dirkpostma
Dat maakt toch niet uit :? Immers:
11:51 TV-out geeft geen groen door?
10:21 AMS Server stuurt geen mailtje, wat t...

Er was gedurende 1,5 uur geen enkel forumberichtje geplaatst. Dat betekent IMO dat niemand berichtjes kon plaatsen op GoT, wat volgens mij weer betekent dat t.net niet bereikbaar was :)

Maar euhm, mocht je het toch willen weten, ik heb een Demon/Versatel ADSL 512/64 aansluitinkje.

• nicxz
  • Niet online
zie mijn gewijzigde post. beetje valsspelen maar ja.. :)

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
In Lieve Adjes staat het volgende draadje. Met de volgende uitleg:
Op vrijdag 01 februari 2002 11:55 schreef Floris het volgende:
Bij trueserver was de Summit 5i (geloof ik) overleden.

Deze nam voor de grap je juniper ook mee en hiermee ook een groot deel van de routingtables als ik het goed heb begrepen.

Ik weet niets van dat technische gedoe, maar da's wat ik heb gehoord.

Ze zijn iig met 2 man minstens 2,5 uur bezig geweest om het weer recht te trekken...

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• koppie
  • Laatst online: 22:06
Ja ik dacht eerst dat alleen de DNS eruit lag, maar het bleek wel weider verspreid te zijn. Misschien kan iemand ons er meer over vertellen?

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Op vrijdag 01 februari 2002 12:07 schreef dirkpostma het volgende:
Maar euhm, mocht je het toch willen weten, ik heb een Demon/Versatel ADSL 512/64 aansluitinkje.
Proficiat ! :?

-

• dirkpostma
Op vrijdag 01 februari 2002 12:13 schreef Juicy het volgende:
[..]
Proficiat ! :?
tikkeltje offtopic, maar ja:
enige ADSL die beschikbaar is hier, beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik bedoel, een leased line is mij een beetje te kostebaar :P
Pagina: 1