Toon posts:

vraagje over spedia en alladvantage

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg bij alladvantage alleen maar zo'n alladvantage banner, jullie ook???
en wat betekenen die GMC's ofzo, of waar het geld ook in genoteerd wordt???
en hoeveel zijn ze waard.
bij spedia stond ook :
Any browsing deviation based on unusual time or volume models may be flagged as fraudulent and may be disqualified. We collect and analyze unusual browsing patterns on a daily basis.
doen ze dit echt als je 18/7 die banner aan hebt staan???

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

bij alladvantage krijg ik ook voornamelijk alleen die alladvantage.com banner maar je krijgt wel betaald dus wat maakt het uit. komt omdat ze nederlandse aanbieders willen hebben voor ons en niet van die bedrijven die alleen in de us werken denk ik.

spedia gebruik ik niet meer, zijn wel de beste in beveiliging. ik denk niet dan je 18 uur legaal per dag kunt surfen dus dat vinden ze vast wel een keer dat proggie van jouw. spedia geeft ook info door aan andere bedrijven als je jou betrapt hebben dus kijk uit.

bij spedia moet je geloof ik per 10 sec. een andere site bezoeken e.d. dus 18 uur op een dag lijkt me nogal veel.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Mork, als ik jou was zou ik bij AllAdvantage even je persoonlijke info nakijken. De bedragen die AllAdvantage weergeeft op je inlogpagina behoren namelijk gewoon in Nederlandse guldens (Nfl) te zijn. Als dat niet zo is, klopt er waarschijnlijk iets niet in je gegevens!

Wat Spedia betreft, die zijn ENORM paranoide wat betreft cheating, fake surfing, enzovoort. Zij houden uitgebreide data bij omtrent je surfgedrag. Of je nu 1 uur per dag surft, of 23. Als je cheat kap er dan mee en wat mij betreft geldt dat voor iedereen. Met cheaten bedrieg je niet alleen het bedrijf, maar ook iedere surfer die daar een centje probeert bij te verdienen. Cheaters zijn dus matennaaiers!.

De laatste SpediaBar werkt trouwens weer iets beter als voorgaande versies, hoewel je nog steeds overactief moet surfen. Voordeel is echter dat Spedia nu betaald over 5 lagen referrals en dat maakt het allemaal weer de moete waard.

Verwijderd

Alladvantage was er ff een paar dagen uit. nu werkt het weer..ze hebben ook gelijk het uurlimiet met 2 uur verkloot :( :( :( .

en voor verdere info..ik cheat niet!! ik gebruik gewoon me homepage http://browse.to/ca$h (of me huisie)
en een paar banner exchange programs om me visitors een beetje op te krikken. en dus referals te werven.

Verwijderd

Topicstarter
Catman: jij zegt dat die bedrijven genaaid zijn als ik teveel surf, NOT, die gasten krijgen toch heel veel geld van bedrijven die 100 miljoen winst per jaar maken (mobielen enzo). en als jij meer surft krijgen zij MEER geld ipv minder, zij houden namelijk zelf de helft van het geld dat ze krijgen.

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Bedrijven die een bepaald percentage van hun inkomsten uitbetalen vangen niet direct meer doordat jij langer surft. Het totale aantal uren van alle surfers bij elkaar wordt dan hoger, waardoor het bedrag per uur daalt. Jij hebt echter veel uren, dus jouw bedrag stijgt. Het bedrijf houdt dezelfde winst.
Bij bedrijven (?) als Adframe die een vast bedrag per getoonde reclame betalen maakt het ook niet uit, want als jij die reclame gezien hebt, kunnen anderen die niet meer zien (aangezien de adverteerders een bepaald bedrag per bv. 5000 views betalen) en dus zijnn daar de reclames ook wel eens 'op'.
Hoe dat zit bij AllAdvantage weet ik niet, maar het lijkt me sterk dat zo'n bedrijf het zo lang volhoudt zonder winst te maken.

Hehe, dat was me het typwerk wel weer. Klik maar op m'n huisje voor verdere info.

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Catman: jij zegt dat die bedrijven genaaid zijn als ik teveel surf...
DAT zei ik dus niet. Ik zei dat cheaters de boel naaien. Dat jij 24 uur per dag surft is prima. Maar cheaters die 24 uur per dag de boel belazeren doen veel kwaad.
Adverteerders weten ook wel dat er gecheat wordt en hoe meer zij zich belazert voelen, hoe minder ze willen betalen. Sommigen zijn er zelfs al helemaal mee gekapt. Dat betekent minder inkomsten en dat betekent dat IEDEREEN minder verdient.
Bovendien betekent het dat de regels en de software continue aangepast worden.
Als voorbeeldje Spedia: toen ze nog maar pas draaiden haalde ik de volle verdiensten eruit. Dat wil zeggen dat ik, zoals ze beloofden, tegen de 60 punten per uur haalde. Dankzij dat gecheat hebben ze echter de regeltjes wat aangepast. Je moet veel aktiever surfen, tot op het onmogelijke toe en hun Bar is heel kritisch in wat wel en niet geteld wordt. Gevolg was dat ik nog niet eens een kwart van de punten haalde als voorheen. Simpel gezegd: dankzij cheaters ben ik daar 75% van mijn inkomsten kwijtgeraakt!
Tegenwoordig is de SpediaBar weer iets beter, maar ik haal nog steeds maar de helft van de punten als toen en dus ook maar de helft van de verdiensten.
Cheaters zijn dus matennaaiers. Zij verknallen de boel voor iedereen die wel oprecht proberen een centje bij te verdienen.
DAT bedoelde ik te zeggen. Teveel surfen ken ik niet. Maar als je de boel naait is een enkele minuut wat mij betreft al teveel.

Verwijderd

Topicstarter
ik stop ook deze maand met spedia, als ik gewoon surf gaat ie zelfs uit dus ik vind het niet te doen, aangezien ik 8 uur per dag op het net zit
Pagina: 1