Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alles lag plat...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 02 februari 2002 15:46 schreef wildhagen het volgende:
Apollo valt dus nog wel mee, ik heb wel eens loada van 100+ gezien...
Echter, als de load die waarden aangenomen heeft komt dat door Mysql, die op een of andere manier dan een stuk of 9 (altijd 9 als ik kijk) clients aan het laten deadlocken is oid.

Met als gevolg dat het extreem traag wordt, als je vervolgens mysql shutdown'd zie je ook nog een seconde of 30 lang 9 threads nog open.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[quote]
Op zaterdag 02 februari 2002 15:46 schreef wildhagen het volgende:
20 days, 17:22, load average: 12.93, 12.13, 11.12/q]

Apollo valt dus nog wel mee, ik heb wel eens loada van 100+ gezien...
Valt wel mee, maar die load average is meestal al voldoende om MySQL te laten crashen.
Meestal is het zo als de load is zoals nu en soms zelfs nog lager dan merk je dat meteen hier.

Maar MySQL is gereboot en alles gaat weer snel :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 02 februari 2002 16:10 schreef Garfield het volgende:
Valt wel mee, maar die load average is meestal al voldoende om MySQL te laten crashen.
Meestal is het zo als de load is zoals nu en soms zelfs nog lager dan merk je dat meteen hier.
Je zegt het verkeerdom :)

Die load is zo hoog omdat mysql aan het "bokken" is...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 16:21 schreef ACM het volgende:

[..]

Je zegt het verkeerdom :)

Die load is zo hoog omdat mysql aan het "bokken" is...
Oeps foutje bedankt :), is er nog een bepaalde reden waarom MySQL zo bokt ? want er is niet echt een tijdslijn te trekken wanneer het mis gaat.
Het is volgens mij niet standaard zo dat om 16:00 GoT down gaat omdat het redelijk druk is, want MySQL "bokt" soms ook tegen 11:00 s'ochtends terwijl het dan behoorlijk rustig is op GoT.

Komt MySQL ook terug als de nieuwe software draait ?, misschien een domme vraag maar ik vindt dat wel leuk om te weten. :)
Pagina: 1 2 Laatste