Toon posts:

Cordless mouse en FPS games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cordless optical mouse van logitech gekocht had ik begrepen dat dat ding trager reageerd dan een muis met snoer. Wie heeft hier ervaring mee bij het spelen van bijvoorbeeld Q3 e.d.?
Is het erg vervelend of maakt het geen moer uit?

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik heb heel lang met een Cordless Mouseman gespeeld, en ik heb niks gemerkt van vertraging e.d.

(Heb nu een andere muis omdat het linker muisknopje van de Mouseman kapot ging)

Heb ook de cordless optical geprobeerd maar kon snelle bewegingen niet bijhouden. Ik hoor alleen dat de nieuwste optical muizen dit probleem niet hebben. Ze hebben een hogere refresh rate (sommigen hebben 2 sensors).

Gewoon kopen, proberen, en als ie je niet bevalt breng je hem gewoon weer terug ;)

(Dynabyte doet daar nie moeilijk over)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb nu 1,5 jaar RUIM een Logitech Cordless Mouseman Wheel en dat gaat zonder problemen.

Geen last van iig :) (ja van mijn eigen 'skillz' wel maar dat telt niet ;)).

Verwijderd

Topicstarter
Geen extreme vertragingen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
das gewoon zuiver psychologisch. Lui hebben een cordless, spelen af en toe kloten. En geven dan de muis de schuld. Het maakt geen donder uit. Zou zelfs sneller kunnen zijn omdat een draadje meer weerstand heeft dan lucht en daardoor het signaal vertraagd oid waardoor cordless sneller zou kunnen zijn. ik had ook een cordless muis maar het enige nadeel is dattie zo iel is. Ik heb nu de grote wired mouseman van logitech..