Het is echt maar een klein dingetje maar ik dacht dat ik het beter toch maar even kon melden. Als je namelijk een userprofile aanklikt en dan op de naam (je krijgt dan alle topics waarop diegene heeft gereageerd), en vervolgens klik je op inloggen, dan krijg je het uitlog-venster. Niet echt boeiend ofzo, maar ik denk dat het ook eenvoudig te verhelpen is.
Bij mij staat er dan gewoon 'uitloggen'
Hmm ik zie wat je bedoelt.
Op zich is het logisch dat je je eerst moet uitloggen om daarna pas ergens in te loggen dus eigenlijk zou er ipv 'inloggen' dan 'uitloggen' moeten staan. Toch?
Zal het eens mensen voorschotelen
.
Op zich is het logisch dat je je eerst moet uitloggen om daarna pas ergens in te loggen dus eigenlijk zou er ipv 'inloggen' dan 'uitloggen' moeten staan. Toch?
Zal het eens mensen voorschotelen
Ik zie het nu ook, grappig 
Mede omdat ik nu ff niet ingelogged ben
Mede omdat ik nu ff niet ingelogged ben
Euh, ik zie gewoon het knopje uitloggen? Ik klik op Nitrogen's userprofile, klik bovenaan op zijn naam (search op zijn nick) en dan op "uitloggen" en krijg gewoon het uitlogscherm 
Of werkt dit alleen als je uitgelogd bent ofzo?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Mh.. zo deed ik het ook, en dan krijg ik ditOp vrijdag 01 februari 2002 12:26 schreef Grrrrrene het volgende:
Euh, ik zie gewoon het knopje uitloggen? Ik klik op Nitrogen's userprofile, klik bovenaan op zijn naam (search op zijn nick) en dan op "uitloggen" en krijg gewoon het uitlogscherm
En ik ben wel ingelogd.
Pagina: 1