Toon posts:

Twee koelers, twee process.; welke op welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig een nieuwe pc samen te stellen. Heb reeds een tb 1200@1395 (9*155)met een silverado (max ca 43 r.) Heb nu ook een xp 1700+ besteld (unlocked)en een Zalman cnps5005cu. Weet nu alleen niet welke koeler ik waarop moet plaatsen.....
Die 1200 gaat waarschijnlijk naar m'n pa en klok dan waarschijnlijk terug. Die XP ga ik zelf gebruiken en wellicht (unlocken niet voor niks) wat te oc. wat kan ik het beste doen....(heb in de search niet zoiets of iets wat in de buurt komt gevonden,..) ??

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Dit topic moet naar PMG. :)

Move HA -> PMG.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

ik had de zalman op de xp gedaan, die kan in silentmode tot 1,73Ghz :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Een XP overklokken met een zalman erop? Dan moet je weer een stevige koeler gaan gebruiken wat de voordelen van een zalman ongedaan maakt. Had je dan niet beter een Aplha ofzo kunnen nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de verkeerde plaats...

Hmm in silent tot 1,73ghz das nie verkeerd :9
Heb je er dan toevallig ook een richttemp. bij, weet ik wat ik kan verwachten...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 10:17 schreef obsidian het volgende:
Een XP overklokken met een zalman erop? Dan moet je weer een stevige koeler gaan gebruiken wat de voordelen van een zalman ongedaan maakt. Had je dan niet beter een Aplha ofzo kunnen nemen?
Die silverado had ik destijds ook aangeschaft voor de rust... (heb nu alleen een herrievoeding). Wil dolgraag zo stil mogelijk. Nadruk ligt dus niet op oc maar ja als ie unlocked is ga je het altijd weer proberen....had begrepen dat die Zalman echt stil is...en redelijk koelt (review hier gelezen), vandaar.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Zalman in silentmode hoor je niet :9

Hou er wel rekening mee dat als je eenmaal een echt stille pc hebt je jezelf gaat ergeren aan je harde schijven.... die teringdingen maken lawaai :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 12:00 schreef Sick Nick het volgende:
Zalman in silentmode hoor je niet :9

Hou er wel rekening mee dat als je eenmaal een echt stille pc hebt je jezelf gaat ergeren aan je harde schijven.... die teringdingen maken lawaai :(
Als dat alles zou zijn .....daar doe ik het voor. Neem er nu ook een IBM schijf bij.

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb hier nu ook een amd athlon zp 1800+ maar wat voor een koeler kan hier het beste op? (ik heb nu een dragon orb 3 maar ik wil af van dat lawaai. Ik heb helaas geen 4 gaten rond om me mobo dus geen alpha 8045 en geen swiftech :'( ) zelf zat ik te denken aan een Thermalright Sk6 met een delta mp er op

Verwijderd

Ik heb ook zo'n zalman geweldig ding :)
Silent mode hoor je em echt niet ... enige dat ik nu nog stil moet maken aan me pc is me radeon koeler.

Maar daar ga ik toch mee terug naar de winkel want die koeler is echt niet 100%. Maakt onwijze herrie af en toe en als je em dan ff aanraakt of weer uitdoet doet ie weer normaal. Niet zo erg dus, maar laatste tijd doet ie het steeds vaker :(

Ik zou dus voor zalman gaan, en mocht je willen overklokken dan kan het ook wel aardig denk ik. Hij draait in herrie-mode 5200rpm en is helemaal van koper zegmaar. Dus moet wel iets kunnen. ;)
Pagina: 1