Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SP] onzinslotje

Pagina: 1
Acties:

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0

deze jongen vraagt gewoon wat, en ItSnows paast 'm meteen dicht 'omdat dit topic nergens heen gaat'. Dit omdat er 3 mensen zitten te zeiken dat ie met een illegale versie zit te kutten (wat zij hebben aangenomen maar niet gezegd is). Is dit normaal :?

edit:

hij heeft zich (na een edit) nader verklaard in het topic :+

Verwijderd

Ik vind dat je dan maar niet zo overduidelijk moet hinten dat ie een warez-versie heeft.

IMO is het slotje terecht.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Hij kan beten een nieuwe maken en dan niet beginnen met "ik heb alleen geen commentaar hoe ik eraan kom ;) ;)". Op zo'n manier kan je wel verwachten dat mensen daar op in gaan :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 09:30 schreef |HunterPro| het volgende:

edit:

hij heeft zich (na een edit) nader verklaard in het topic :+
IcEStorm is me af en toe te vlug af omdat ik meer tekst intik. Dus nu doe ik het achteraf editten >:)

Eerste tekst was idd. wat kortaf maar naar mijn mening wel terecht gesloten ;)

• HunterPro
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 12:04 schreef ItSnows het volgende:

[..]

IcEStorm is me af en toe te vlug af omdat ik meer tekst intik. Dus nu doe ik het achteraf editten >:)

Eerste tekst was idd. wat kortaf maar naar mijn mening wel terecht gesloten ;)
heel leuk, lief en aardig, maar dit begint een beetje de toon van een wedstrijd te krijgen :?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

De enige wedstrijd die hier schijnt te lopen is 'hoe hint ik dat ik een illegale versie heb maar zonder dat mijn topic dichtgegooid wordt'. Enne, dat is niet echt handig zeg maar ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 12:42 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

heel leuk, lief en aardig, maar dit begint een beetje de toon van een wedstrijd te krijgen :?
Dat maakt toch niks uit?
De mods mogen toch ook wel plezier hebben. :)

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 09:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dat je dan maar niet zo overduidelijk moet hinten dat ie een warez-versie heeft.
Als ik een maand voor de release een vraag stel over Mohaa, wordt mijn topic toch ook niet gesloten??

De regelgeving mbt warez was juist altijd heel goed, maar als dit werkelijk de reden van het slotje was, vind ik dat wel een errug trieste ontwikkeling :(

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:01 schreef Eggplant het volgende:

De regelgeving mbt warez was juist altijd heel goed, maar als dit werkelijk de reden van het slotje was, vind ik dat wel een errug trieste ontwikkeling :(
Het topic is dicht omdat de topicstarter zo slim was er hints bij te gaan geven. Topic is dicht, en hij heeft geen waarschuwing gekregen ofzo. Misschien dat hij de volgende keer beter nadenkt, en niet zo'n 'stoere' opmerking maakt.

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 12:42 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

Nee hoor :)
Gewoon LOL hebben in wat je doet.

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:03 schreef Cheatah het volgende:

[..]
Het topic is dicht omdat de topicstarter zo slim was er hints bij te gaan geven. Topic is dicht, en hij heeft geen waarschuwing gekregen ofzo. Misschien dat hij de volgende keer beter nadenkt, en niet zo'n 'stoere' opmerking maakt.
Hints?? 'Mijn RTCW is illegaal' is toch geen hint of wel??

.. en ik heb trouwens in de faq niet kunnen vinden dat stoere opmerkingen' reden zijn voor 'n slotje

btw 99,9% van mijn software is illegaal.. Deze mededeling is dus een hint van algemene strekking??
Gaan al mijn topics in SA dicht nu ik deze bekentenis heb gedaan?

Verwijderd

ik zie ook niet waarom die dicht moet, als het alleen om dit regeltje gaat "Yes! ik heb RCTW ! ik heb alleen geen commentaar hoe ik eraan kom ;) ;)". Hoe kan jij daar uit maken dat ie illigaal is?

Verwijderd

Als men gewoon netjes getracht had de persoon te helpen en niet alleen maar een discussie illegaal/legaal had gevoerd was het topic nog open geweest. Het maakt me geen bal uit waar dat ie het spel vandaan haalt of hij verteld dat het illegaal is of niet zolang men maar met het probleem bezig is en niet met bijzaken. Door de manier van brengen kreeg het probleem geen kans. TopicStarter mag het altijd opnieuw proberen maar dan graag op een iets andere manier.

Ik heb dat ding op slot gedaan en bovenstaande was mijn reden. Mocht men daar problemen mee hebben mag men bij mij of mijn bazen klagen ;)

Ik geef toe dat de tekst waarmee die gesloten is uitgebreider had gekund. Maar hij weet wel waar hij moet wezen voor een antwoord: bij diegene die de file heeft gegeven.

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 19:29

Ligone

Moeha!

Ja gaat toch niet liggen zeuren omdat iemand iets vraagt over software, Wat maakt het in godsnaam voor jullie uit of het nu legaal of illegaal is? De eerste die zegt dat hij alles legaal gekocht heeft das de grootste dommerik die hier rondloopt. |:( |:(

Als hier iemand dan de opmerking geeft: "geen commentaar hoe ik er aan kom" Wat dan nog? heeft hij soms gezegd: "moeten jullie hem ook?" of "k heb hem daar gehaald?"

Ik dacht het niet, dus...Doe allen een beetje normaal... :Z

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Omdat het een algemeen bekend probleem is dat de illegale versie een memory lek heeft?? Als hij

1. Zegt dat hij niet wil vertellen waar hij hem vandaan heeft (als hij hem had gekocht kon hij dat toch gewoon zeggen???)
2. Dat probleem er gewoon is met illegale versies

dan vind ik het niet meer dan normaal dat het topic gesloten wordt met de mededeling dat de legale versie die fout niet heeft :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:17 schreef ItSnows het volgende:
Als men gewoon netjes getracht had de persoon te helpen en niet alleen maar een discussie illegaal/legaal had gevoerd was het topic nog open geweest.

Ik heb dat ding op slot gedaan en bovenstaande was mijn reden.
Aha dat klinkt stukken beter! :)

Is het dan niet een idee om aan te geven dat dit soort stomme replies niet gewaardeerd worden??
Zolang er geen links of requests geplaatst worden, is er toch in beginsel geen vuiltje aan de lucht??

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:23 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Is het dan niet een idee om aan te geven dat dit soort stomme replies niet gewaardeerd worden??
Zolang er geen links of requests geplaatst worden, is er toch in beginsel geen vuiltje aan de lucht??
Uit de FAQ van [SP]:
Ah een dom topic! Dat is leuk, daar ga ik in kloten
Je voelt het misschien al aankomen, nee dat is ook niet de bedoeling. Kansloze topics om zeep helpen met plaatjes als 'this thread is gay' en meer van dat soort ongein is net zo kansloos als het topic zelf.
Zie je zo'n topic, meld het dan even in SU. Meer niet.

Ik vind alleen dat om kansloos ( ) dient te staan ;)

• HunterPro
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 13:23 schreef Eggplant het volgende:

[..]

idd, zo'n verhaal was ik ook net aan het typen, toen ik opeens zag dat het topic gesloten werd, en dan niet eens met een opmerking naar deze 'grappige jongens' maar een snauw naar de topicstarter :?
Pagina: 1