Toon posts:

[C++]Uit de exe originele source halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit klinkt heel dom (is het ook :P) maar ik had bij mijn tentamen C++ vergeten de source file mee te geven, dus de leraar heeft alleen de exe en dat andere filetje, dus nu heb ik een 3 :'(

Maar is het misschien mogelijk om deze exe weer te openen waardoor ik misschien toch nog een voldoende eruit kan slepen? of ben ik gewoon genaaid :P

Alvast bedankt!!

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
sorry het enige wat je er nog uit kan halen is de ASM versie in c++ dus daar heb je helemaal niks an..

Verwijderd

Ja hoor dat is er wel, gewoon een dissassembler gebruiken en proberen de leraar ervan te overtuigen dat je alles in assembler hebt geschreven :). c++ code genereren zal niet gaan, zeker niet als de compiler ook nog je code optimaliseerd.

Verwijderd

ASM roeleert :)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Als je de debug versie hebt ingeleverd, gewoon debuggen, zie je de source. Anders ben je de lul.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat je gewoon genaaid bent :). Maar heb je dan nergens die source file staan? Zou wel wazig zijn...

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
misschien nog ergens een .bak versie staan ?!? alszijnde een automatische backup functie van c++ wanneer je de file voor het laatst geedit hebt !!!

Verwijderd

Sorry hoor maar als je de source wegmietert zodra je denkt dat je je opdracht af hebt vedien je gewoon een 3!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

dat noemen wij reverse engineering
en da mag nie :) (ook niet als het van jezelf is, is nl dezelfde methode )
zie de P&W faq :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.