Adframe, effe serieus

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Hoe kan dit nou werken? Niemand gunt elkaar toch het geld? Iedereen wil toch bovenaan de piramide staan? Niemand wil toch de referral van iemand zijn? Waarom zou je? Als je maar genoeg spamt krijg je zelf wel referrals, denk je. Wat een bullshit allemaal.
En dit is de laatste topic over adframe ;)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

nouja, bij adframe krijg je maar eenmalig 5 gilden, dus dan maakt het niet zoveel uit wie wie referred..

maar nog iets, waarom zou je niemands referral willen zijn? het kost jou nix, en andere mensen hebben er voordeel bij, waarom niet dan?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja, als je je hier aanmeldt http://www.adframe.nl/index_lid.cfm?senderid=5wlf6e dan krijg ik 5 piek :D

Verwijderd

rich_h>You're pathetic...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

FFF

rich_h dat is spam daarom kun je beter op mijn huisje klikken als hij het weer doet.

• admiral866
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

of je klikt hier om naar hun homepage te gaan

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sjesus admiral die is wel heel laag, gebruik je javascript om http://www.adframe.nl in de statusbalk weer te geven en dan toch gewoon een link met jouw referral :(

Gadverdamme zeg :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hahaha ik vind ’m wel scherrup :)

Verwijderd

Hij blijft laag, maar hij is inderdaad scherp :)

Verwijderd

ehh julie kunnen natuurlijk ook ipv spammen met een banner of link exchange program meedoen...dan krijg je meer visitors dan door te spammen bij tweakers. check op browse.to/ca$h voor een paar linkjes. oh enneehh om te voorkomen dat ik ook spammer wordt genoemd...kijk alleen naar de voor dit onderwerp bedoelde banners en niet naar de rest ( ik ken moeilijk de andere banner eraf dumpen natuurlijk)
Pagina: 1