Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W&L] Topic afgebrand in bericht van moderator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej all !

Wilde toch even reageren op de ruige en onvriendelijke manier waarop Diadem in het forum W&L mijn topic heeft afgebrand. Ik zie de reactie als nauwelijks constructief en ben ook bang dat ik misschien toch niet de goede toon heb getroffen in mijn eerste bericht. Indien zo, mijn oprechte excuses. Wil wel vragen of moderators hun professionaliteit kunnen bewaren en in een dergelijk geval niet overgaan tot een waarde oordeel, maar via een private message precies laten weten waar de schoen wringt.

Is maar mijn mening, I do get the message, though... zal me koester houden.. (toch jammer...)

groeten !

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat kun je beter in Lieve Adjes melden :) Daar kun je je opmerkingen over dit soort dingen kwijt

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Woops :) Sorry 'bout that.. kun je hem moven ?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja hoor, dat kan ik. ;)

Move TFF -> LA

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=397833]
[topic=398582]
[topic=398581]
[topic=396940]

Dit zijn een aantal topics van jou in W&L, en het spijt me zeer dat ik het niet meer dan HK-topics of eventueel SG-topics kan noemen. Heb je de W&L FAQ wel eens doorgelezen? Heb je wel eens andere topics in W&L gelezen? Daar passen jouw topics echt niet tussen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 01 februari 2002 10:20 schreef Exirion het volgende:
[topic=397833]
[topic=398582]
[topic=398581]
[topic=396940]

Dit zijn een aantal topics van jou in W&L, en het spijt me zeer dat ik het niet meer dan HK-topics of eventueel SG-topics kan noemen. Heb je de W&L FAQ wel eens doorgelezen? Heb je wel eens andere topics in W&L gelezen? Daar passen jouw topics echt niet tussen.
Die eerste is niet van topicstarter.. :P :*

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 01 februari 2002 11:53 schreef GaMbiNo het volgende:
Die eerste is niet van topicstarter.. :P :*
Euh... Dan is het een clone >:) :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 01 februari 2002 11:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

Euh... Dan is het een clone >:) :P
Ja lul je hier maar uit.. :P
Wel ff opletten eey.. :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 01 februari 2002 11:58 schreef GaMbiNo het volgende:
Wel ff opletten eey.. :D
't is nog vroeg :+

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 01 februari 2002 11:59 schreef Exirion het volgende:

[..]

Bijna 12 uur!!!
Schaam je... :o

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 01 februari 2002 11:59 schreef Exirion het volgende:
|:(

Noem jij dat vroeg ;) Ga je schamen! >:)

Verwijderd

Topicstarter
interessante discussies kunt volgen over wetenschap, filosofie en aanverwante onderwerpen. Dit forum heeft twee doelen. Ten eerste is het bedoeld voor goede, beargumenteerde discussies.
Ik ben welzeker van mening dat de door mij geposte topics aan bovenstaande "eisen" voldoen. Al was het alleen maar doordat predikaat "filosofie" zo breed is dat bijna alles daaronder past. Voorts vind ik (IMHO) het incorrect dat - of het nu vroeg is of niet - een moderator een subjectief oordeel aangrijpt als reden om een bepaald topic te locken. (*ik* het niet meer dan HK-topics of eventueel SG-topics kan noemen...) (bovendien vraag ik me af wat HK en SG betekent ;)

Ik zal NOG een keer die policies doorlezen, maar vind het al jammer dat er meer over het wel of niet toestaan van een topic wordt gediscussieerd dan over de topics zelf ... Eens, ligt helemaal aan het topic.. dat lijkt me ook het mooie van een dergelijk zichzelf regulerend board.. dat topics die door de overgrote meerderheid als "boring" of "niet ter zaken doende" worden geclassificeerd, vanzelf verdwijnen uit de lijst..

maarja.. ik ben ook maar een democraat :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

[W&L] Added. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1