[Delphi] hoe door twee proxys komen

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:36

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over Delphi. Ik wil van een computer (die achter een proxy zit waar ingelogt moet worden) een file versturen naar een webserver (waar ook ingelogt moet worden).

Hoe regel ik in Delphi dat er twee keer een user en password wordt opgegeven?

Alvast bedankt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 09:10 schreef Hu9o het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag over Delphi. Ik wil van een computer (die achter een proxy zit waar ingelogt moet worden) een file versturen naar een webserver (waar ook ingelogt moet worden).

Hoe regel ik in Delphi dat er twee keer een user en password wordt opgegeven?

Alvast bedankt.
Is niet afhankelijk van Delphi maar puur van het protocol dat je gebruikt. Beetje meer info zou misschien helpen.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 12:10 schreef hvdberg het volgende:

[..]

Is niet afhankelijk van Delphi maar puur van het protocol dat je gebruikt. Beetje meer info zou misschien helpen.
Ik weet dat het niet uitmaakt of het nou Delphi is of VB. Maar het is meer de vraag hoe.

Wat ik wil is een bestand versturen van een computer die niet rechtstreeks aan het internet gekoppeld is. Er zit een proxy voor. Want als ik van die computer IE opstart komt er een popup waar ik een gebruiker/wachtwoord moet invoeren. Als dit gedaan is, dan kan ik met IE gewoon op internet.

Maar als ik in Delphi een programma maak die een file op een FTP moet zetten, dan moet mijn applicatie dus ook het gebruiker/wachtwoord invoeren.
Om met delphi een wachtwoord en gebruiker in te vullen voor een login aan de andere kan van internet (dus niet mijn eigen proxy) dan is dat geen probleem. Maar om het te doen zodat ik al op internet kan..... :?

Hopelijk is dit voldoende informatie.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 12:10 schreef hvdberg het volgende:
Beetje meer info zou misschien helpen.
Genoeg info zo :?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

Exterazzo

Qeasy

In vb zit de optie sendkey :P kan je IE openen dan met sendkey de benodigde strings naar het schermpje sturen en dan issie ingelogd :P

beetje domme methode mjah! het kan wel zo denk ik

Audentia