[webdesign] Testprogramma websites

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programmatje dat het volgende kan:

• Een pagina weergeven in verschillende formaten (800x600, etc.)
• Een pagina inladen met verschillende snelheden zodat je kunt zien hoe snel de pagina laad met langzamere verbindingen
• Laten zien of een site ook werkt in andere browsers (vooral de verschillende versies)

Ik weet niet of er zo'n programmatje is, want ik heb wel in google enzo gezocht, maar ik kan nix vinden. B.V.D.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41
Op vrijdag 01 februari 2002 08:44 schreef Barracuda_82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmatje dat het volgende kan:

• Een pagina weergeven in verschillende formaten (800x600, etc.)
Homesite kan dat
• Een pagina inladen met verschillende snelheden zodat je kunt zien hoe snel de pagina laad met langzamere verbindingen
Maak met een router programma wat leuke instellingen
• Laten zien of een site ook werkt in andere browsers (vooral de verschillende versies)
Bestaat niet
Ik weet niet of er zo'n programmatje is, want ik heb wel in google enzo gezocht, maar ik kan nix vinden. B.V.D.
ok :)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

1) gebruik een utility als screenruler, zorg dat als je scherm groter is dan 800x600 dat je dit gebied wel definieert in je bureaubladafbeelding

2) dreamweaver doet dat bv, linksonderin wordt laadtijd weergegeven, voor verschillende modemtypes;
ook ieder webbased grafisch pakket doet dat meestal wel, imageready, fireworks en flash kunnen laadtijd weergeven;
nadeel dat dynamische scripts e.d. wel voor een zwaardere laadtijd kunnen zorgen, en dat laadtijd an sich niet alles zegt, even belangrijk kan het zijn hoé exact de pagina ingeladen wordt

3) nee, zorg dat je gewoon zoveel mogelijk verschillende browsers hebt om te testen en gebruik je ervaring en kennis.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

1. Homesite kan dat en er zijn ook wel windowsresizerproggies.
[topic=161465/1/25]
2. Nee, bestaan niet zijn wel meerdere topics over geweest hier.
[topic=204158/1/25]
3. Browsers en checken is hier ook vaker geweest en de conclusie is altijd: bestaat niet.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:18

Tim Schuhmacher

abasios

homesite kan wel aangeven hoelang het duurt voor de pagina geladen is, bij verschillende snelheden.
(check the search op dit punt)
<li>Laten zien of een site ook werkt in andere browsers (vooral de verschillende versies)
</li>
Ja hoor
ie, opera, netscape. (gejat grapje, maar van wie ook al weer :? )

[edit] toch sneller typen..

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://xat.com/

Hier is het proggie websiteemulator, die schijnt wel iets te doen. Zou zeggen probeer het en post je ervaringen hier.....
Pagina: 1