We Are Borg (was: justin01)
ja, spaties kon op een gegeven tijd niet meer in Topix? Wat is die naamswijziging dan?
ja, spaties kon op een gegeven tijd niet meer in Topix? Wat is die naamswijziging dan?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ehm, da's volgens mij al eeuwen niet meer..Op vrijdag 01 februari 2002 08:32 schreef GSMboy het volgende:
Femme was altijd al FemmeOp vrijdag 01 februari 2002 09:16 schreef Robin Vreuls het volgende:
Heel het MT (* Femme ,* IceStorm en * Daniel ) heeft geen achternaam meer
bij registratie kan het nog steeds niet... Maar bij renamen wel natuurlijk.Op vrijdag 01 februari 2002 08:32 schreef GSMboy het volgende:
Zou je mij kunnen uitleggen wat daar zo natuurlijk aan is?Op vrijdag 01 februari 2002 12:51 schreef ACM het volgende:
bij registratie kan het nog steeds niet... Maar bij renamen wel natuurlijk.
Jah, ik vond het zo stijfjes, dus maar gewoon mijn voornaam gebruiken vanaf nu.Op vrijdag 01 februari 2002 09:05 schreef Twynn het volgende:
[..]
Ehm, da's volgens mij al eeuwen niet meer..
Kijk bijv. maar naar Johnny appleseed..
(ehm, ik wilde eigenlijk Floris Diemel zeggen, maar ik zie nu datie opeens Floris is geworden)
Bericht hierboven
Verwijderd
Jawel: je mag je naam maar 1 keer veranderenOp vrijdag 01 februari 2002 12:51 schreef ACM het volgende:
[..]
Er is echt geen limitatie daaraan verder.
Deden we toch alOp vrijdag 01 februari 2002 13:37 schreef Floris het volgende:
Jah, ik vond het zo stijfjes, dus maar gewoon mijn voornaam gebruiken vanaf nu.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:36 ]
oooooowOp vrijdag 01 februari 2002 13:43 schreef hdd het volgende:
[..]
Tis gewoon een database waar je in kan pleuren wat je wilt .. alleen het registratie scriptje van Topix staat het niet toe om speciale tekens te gebruiken.
Rechtstreeks het db induiken kan dus wel nadat je je geregistreerd hebt
Zeg Diemel, ik spreek je aan zoals ik wens ja ?Op vrijdag 01 februari 2002 13:37 schreef Floris het volgende:
Jah, ik vond het zo stijfjes, dus maar gewoon mijn voornaam gebruiken vanaf nu.
Aannames zijn fataal.
Het nieuwe forum is nieuw, dus dan kun je van alles maken.Op vrijdag 01 februari 2002 13:51 schreef saviour het volgende:
oooooow! En kan je het dan wel zo maken dat je bij het nieuwe forum wel speciale tekens kan gebruiken?
Aannames zijn fataal.
Ik heb daar toch ook de ballen verstand vanOp vrijdag 01 februari 2002 13:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Het nieuwe forum is nieuw, dus dan kun je van alles maken.
Nee, ik kan coden wou je zeggen ?Op vrijdag 01 februari 2002 13:58 schreef saviour het volgende:
Ik heb daar toch ook de ballen verstand van
Aannames zijn fataal.
Vraag me nog steeds af wat je wel kanOp vrijdag 01 februari 2002 14:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nee, ik kan coden wou je zeggen ?
Slap ouwehoeren zo te zienOp vrijdag 01 februari 2002 14:02 schreef McVirusS het volgende:
Vraag me nog steeds af wat je wel kan![]()
.
Jah, dat lukt me nog wel ja.Op vrijdag 01 februari 2002 14:03 schreef Twynn het volgende:
Slap ouwehoeren zo te zien
Aannames zijn fataal.
Da's alleen maar schijn!Op vrijdag 01 februari 2002 14:10 schreef GaMeOvEr het volgende:
Domineren schijnt me ook goed te lukken.
En schijn bedriegtOp vrijdag 01 februari 2002 14:26 schreef Twynn het volgende:
[..]
Da's alleen maar schijn!
PB 3.2
Ehm, riep iemand mijOp vrijdag 01 februari 2002 08:32 schreef GSMboy het volgende:
We Are Borg (was: justin01)
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Jij was gewoon optijd. Na een poosje is het pasniet meer mogelijk geweest spaties te gebruiken, dit kan namelijk ook msibruikt worden door een spatie achter je naam te zetten.Op vrijdag 01 februari 2002 17:15 schreef Bart Coppens het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik heb namelijk altijd al (en ik ben hier nu toch al minstens een jaartje of meer) een spatie in m'n naam gehad...
Euh.. boeiuhspaties in nick! Kon toch niet?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hehe, mensen die een spatie hadden waren altijd cool.Op vrijdag 01 februari 2002 12:51 schreef ACM het volgende:
[..]
Er is echt geen limitatie daaraan verder.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
een smiley kán je ook knippen en plakkenOp vrijdag 01 februari 2002 23:17 schreef saviour het volgende:
Ik heb UBB ook nog meegemaakt
Ik was toen nog ff in de waan dat je de ubb codes ook buiten de fora om kon gebruiken
Niet te vergeten dat ik probeerde om de smilies te kopiëren en plakken
Jaja, ik had net pas internet
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq