Toon posts:

Namezer vertraging :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie ook last van ee ontiegelijk grote vertraging bij de aanmeldprocedure van namzero?
Ik zit al meeer daneen week op een paar accountjes te wachten en ik heb nog niks gehoord :( Terwijl dit eerst binnen 2 dagen was.
En paar andere gasten die ik ken hebben dit ook.
Heeft een van jullie hier ook last van?

cYa
D007

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jep.. ik had een paar weken geleden 2 gerigistreerd en die deden het binnen 24 uur. Ik heb 1,5 geleden weer een geregd en nog steeds geen bevestiging gekregen (die verwacht ik ook niet mer trouwens... :()

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zijn ze over hun limiet heen oid :(

CYA
D007

Verwijderd

Met @home kun je geen namezero pagina's bekijken :(

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Ja, daar had ik ook last van. Wat ik gedaan heb is dit; Naar het "lost password" scherm gaan op http://www.namezero.com/PanelFrank/lostpassword.jhtml en daar je aangevraagde domeinnaam invullen (zonder www), een paar minuten later had ik me password voor het controlcenter...

BTW; ik heb ook nooit het officiele mailtje met het password gehad.

offtopic:
Sonera sucks bigtime! :(

Verwijderd

Lees het forum op namezero!
Daar staat dat ze een paar weken geleden opeens een ongewoon aantal aanvragen kregen (van hollanders no doubt)!
Daarom lopen ze nu achter.
Het zou maar een week duren, maar ik wacht nog steeds :(

• Palomar
  • Niet online
ik had er laatst een geregd en maar wachten.. nix. Nu heb ik hem nog een keer geregd en hij was gewoon beschikbaar :( . Ik heb dus de hele tijd voor nix zitten wachten..

Verwijderd

Nou dan week ik aan welke hollander jullie dat te danken hebben :-))

Een vriend van mij zou er ook effe een paar reggen... wat denk je... hij heb er iets van 60 geregd (oftewel, hij heb die gasten ineens iets van 2100 armer gemaakt...)

Verwijderd

Ik heb mijn domeintjes nu binnen (7 maar :) )!
Duurde 10 dagen, valt nog mee dus.
Pagina: 1