Tja, ik merk het wel. Echt geld verliezen doe ik er toch niet door (45,- in 1 week)
Die tijd had ik zowiezo wel geinternet...
Maar stel dat ze wegzijn?
Tja, ik ben geen expert ofzo, maar ik zou het dan wel een ernstig voorbeeld vinden van oplichterij... (en dan heb ik het niet over de garage om de hoek die teveel voor een reparatie vraagt)
Dus elk bedrijf dat zich daar bij schiphol vestigd kan allerlei toeren uithalen en er dan vervolgens mee wegkomen ook?
Lijkt me een ideale plek om half nederland dan te tillen!
Richt je een bedrijf op, je beloofde van alles, maar je hoeft je er nooit aan te houden! Simpel weg omdat je 3 meter over de "grens" staat.... Hmm... kan ik nog wel wat leuke voorbeelden verzinnen.
Ga ik morgen ofzo afval dumpen op schiphol boulevard 171, en dan loop ik gewoon weg. Niemand die me iets kan maken, want de milieuwetgeving geld daar niet
Mensen, zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het lijkt meer inderdaad eerder dat ze met aanpassingen bezig zijn.
Ehh, Roeland dus jij zegt dat ze met aanpassingen bezig zijn en er dus geen reden tot paniek is.
Okee, dat lijkt mij inderdaad ook. Maar waarom doet die hele site het dan niet meer? Waarom krijgt niet 1 iemand een mailtje dat het zooitje ff niet werkt??
Beetje slordig....
Goodknight
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec