Toon posts:

Alladvantage doet 't niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds problemen met alladvantage, zaterdag aangemeld, dinsdag gedownd. viewbar start niet op en website van alladvantage is wederom niet bereikbaar. (www.alladvantage.com en ook de UK versie niet) Iemand andere ervaringen?

p.s. waar is de volgende topic gebleven? http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/000496.html

Verwijderd

Ik heb alladvantage al een tijdje en de mijne is er ook mee gekapt..en ik kan op hun page niet op de login page komen...ik denk dat er bij hun iets fout zit op de server.

Stuur ze anders ff een mailtje ? keb er ook al drie gestuurd misschien helpt het als er meer gaan klagen !!

btw er is trouwens wel een gedeelte bereikbaar. via de banner op me home page kom ik verder...misschien omdat het dan via een referal gaar ofzo ???

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

ik zal maar niks zeggen verder ...

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Dit gesodemieter is er altijd aan het eind van de maand en aan het begin van een nieuwe maand. Het zal morgen of overmorgen wel weer beter gaan.
Bedenk dat er miljoenen mensen tegelijk hun Viewbar aan gooien. Daarbij heeft AllAdvantage een bom gegooid met die nieuwe payrates. Hun servers draaien dus overuren nu. Gewoon volhouden, het komt wel goed.

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Hij doet het al weer bij mij.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Nieuw payrates? Houdt dat voor ons ook nog wat in behalve een uurslimietverhoging van 2 :( uur?

BTW AllAd werkt prima hiero, alleen geen ads, alleen maar de allad.com banner (maar het lichie is groen dus mij hoor je niet klagen :))

Verwijderd

De payrates voor ons zijn hetzelfde gebleven, maar we krijgen er 2 uur bij. Andere landen hebben iets andere payrates gekregen. Amerika verdient nu 3 cent meer, maar daar staat tegenover dat hun uren omlaag zijn gegaan naar 15.

Eigenlijk merk je pas iets als je veel referrals hebt in landen waar de uren omlaag zijn gegaan, of de payrates.

In principe verandert er weinig voor ons, behalve die extra uurtjes.

Verwijderd

Klopt bij mij werkt tie ook weer.zelfs via de banner op me page werkte die niet meer..en die 2 xtra uur is inderdaad klooooote :( :( :(

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Mwa, zolang je gratis geld verdient hoor je mij niet klagen. Toch weer 2 piek per maand extra :P
Pagina: 1