[Viper550] kan oorzaak vastlopen niet vinden..

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Mijn Viper 550 is een braaf beestje. Tot een tijdje terug. Ik studeer Kunstmatige intelligentie en geloof mede daar door niet dat computers kuren/buien kunnen hebben.. BEHALVE mijn videokaart!! aargh. Wat is het probleem. Softwarematig doen alle spellen het, CS, RTCW, Real War, Rogue Spear, Delta Force, etc.. Zo gauw ik de 3D acceleratie aanzet start het spel op, alles fijn, maar zo gauw ik zeg maar daadwerkelijk ga gamen loopt de boel muurvast. Bijna elk spel het zelfde symptoon: Loopt 10 seconden waarna geluid begint te hikken en dan zit de boel muurvast. Heb al zowel de originele Diamond drivers als de NVidia det (lagere serie) geprobeerd. Ook gewisseld tussen DirectX 7 en 8 (ik heb nog steeds het vermoeden dat het probleem in die hoek zit.) De PC heeft nog nooit deze problemen gekenmerkt met dezelfde configuratie. Maar dan dit (lees voor a la Peter R.) Er is nog iets. Als ik een nieuwe spel installeer wil hij het soms wel weer doen. Ook als ik paar dagen later ofzo opstart, niets aan het handje, alles werkt. Toch buien? Mij maak je niet gek, dat kan nooit, maar wat is dan die factor!!??

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl