Schema PAPST fan

Pagina: 1
Acties:

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik wil een NTC 100k op mijn 8412 NG papst fan maar ik heb het schema er niet voor. Heeft iemand toevallig een NGMLV of een NGMV van papst liggen zodat ie effe het schematje erop kan zetten. Dus hoe ik de weerstand moet solderen op de 3 draden naar de Fan toe.

Verwijderd

Op de website van Papts is uitgebreide info te vinden. Staat dat er niet gewoon ook bij dan?

• Chadi
Op vrijdag 01 februari 2002 03:05 schreef HlpDsK het volgende:
Op de website van Papts is uitgebreide info te vinden. Staat dat er niet gewoon ook bij dan?
Nee volgens mij.. tenminste alles wat ik tegen ben gekomen wat een tekening maar daar zitten 2 draden op en is het vervolg naar de fan niet zichtbaar. Ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet invoegen :( maar het staat op de tweede pagina van deze link.

http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf

• Chadi
Niemand? Ik kreeg net van de Electro boe rte horen dat je het NTC weerstandje in seri moet zetten met je toeren draadje. De witte dus op de Papst. Maar een ander zegt weer op je toeren maar dan de " - " kortsluiten via het NTC tje. Weet echt nieman d hier raad op?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:00
heb ie een Papst met 2 of 3 draden?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 16:04

BaRF

bijna kerst

Op vrijdag 01 februari 2002 11:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee volgens mij.. tenminste alles wat ik tegen ben gekomen wat een tekening maar daar zitten 2 draden op en is het vervolg naar de fan niet zichtbaar. Ik weet niet hoe ik hier een plaatje moet invoegen :( maar het staat op de tweede pagina van deze link.

http://www.papst.de/pdf_dat_d/Seite_18.pdf
volgens mij 3...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Chadi
Ik heb er 1 met 2 draden en heb er 2 met drie draden. en Ik wil die met drie draden dus bewerken.

• Chadi
Op vrijdag 01 februari 2002 18:18 schreef BaRF het volgende:

[..]

volgens mij 3...
Bedoel je dat de NTC tussen de derde draad en de " min " zit? en dus niet naar de MObo loopt?
Pagina: 1