Lunatic, kom eens????!!!! [alleen hij/zij aub]

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Topicstarter
Lunatic!

Heb jij discussie-technieken ooit geleerd op school?
Ik vind het echt niet kunnen dat jij nog snel ff een flame/mening in een topic gooit en daarna snel sluit.

Ik was een reply erop aan het typen. En trouwens zelfs een beetje hulde erin voor de mods.

Nee, Lunatic stopt snel een discussie die die zelf start. Beetje flauw. Dat heet eigenlijk machtsmisbruik.

Neem maar in de FAQ op dat er in een afsluit-post geen opmerking meer mag staan :P :)

En we hadden het over: NOFI en IMHO

En dus (als indekking IMHO): IMHO, my 2 cents en NOFI!

Als je geen reactie hierop wilt geven, gooi maar op slot (zonder natrap erin aub).

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Aargh, kun je dat niet ff in een mail naar hem sturen of met hem over ICQ over hebben... |:(

Heeft weinig nut om zo een topic hierover te openen.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK ---> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb het topic gesloten, omdat mensen BLIJVEN provoceren. En dat ben ik zat. En ik vraag me af hoe jij mij in godsnaam durft aan te spreken op discussietechnieken terwijl je zelf met smakeloze vergelijkingen komt als de NSB.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het topic ging dus NIET om slot omdat ik bang was een evt discussie te verliezen van jou. In mijn mening (jah, niet IMHO ;) )een behoorlijk loze discussie overigens.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Oh ja, niet stokend bedoeld, maar ik had niet in SU gepost. Stel je niet zo aan, alsteblieft. Je had het zelf kunnen zien aankomen :).

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
lunatic heeft de editknop ook nog niet gevonden +)

maarehm, een linkje?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 01 februari 2002 01:54 schreef Kees het volgende:

maarehm, een linkje?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/398468 :*

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 01 februari 2002 01:54 schreef Kees het volgende:

maarehm, een linkje?
Kees heef de goede smilies nog niet helemaal gevonden >:) :+

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/398468

EDIT ;): te laat :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doe dit ff via de mail aub :) Het is hier geen chatbox :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

lunatic@tweakers.net.