Toon posts:

[PS/2] Dropship

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk wel ff een PS/2 game erbij kopen en nu zat ik te denken aan Dropship, is dit een beetje een leuke game?

Ik heb nog niet zo heel veel info over de game kunnen vinden, alleen wat screenshots.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 01 februari 2002 01:19 schreef Kremez het volgende:
Ik wil eigenlijk wel ff een PS/2 game erbij kopen en nu zat ik te denken aan Dropship, is dit een beetje een leuke game?

Ik heb nog niet zo heel veel info over de game kunnen vinden, alleen wat screenshots.
Post es wat screens en vertel es waar et over gaat, ken et namelijk nie... :)

Signature?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb hem gespeeld en vond hem ruk, kzal het ff proberen te onderbouwen :)
Je vliegt in eht begin gewoon rond met zo'n carrier moet je dus troepen droppen, dit is ronduit saaaaai. ALs je dan eindelijk kan gaan knallen zit hier niet al te veel variatie in (vond het ietwat op Incoming van de pc lijken, maar Incoming was leuker).
Het is dus gewoon een vrij simpel knalspelletje met wat vliegtuig-missies er doorheen.
Mag ik vragen welke spellen je al hebt? Devil May Cry, Jak & Daxter of Tony Hawk 3 zijn veel betere keuzes!

Verwijderd

Ik moet het met de post hierboven eens zijn. Het spel is zeker geen 70 euro waard. Huren is eigenlijk al zonde.

Verwijderd

Ja , ik ben het met Ares, het zat op een demo bij een ps2 blad. In die misssie zat je achter op zo'n auto, en moest je iedereen schieten (saai dus). Ook de graphics zijn niet zo heel goed.

Ik zou je aanraden om zeker GTA3 te nemen bij je ps2. Ik heb hem sinds de kerst en speel nog steeds elke dag zonder dat het saai is. Ben nu politieagentje aan het spelen >:)

Maarja, ik zou zeggen . dat je beter een ander spel kunt kopen, bijv GTA3 , GT3 , Devil may cry enz. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dropship wordt het dus niet :)

Ik heb:

Tony Hawk 3
GTA III
GT III
DOA II
Devil May Cry
FIFA 2002
Dark Cloud
SSX
Bloody Roar 3

Verwijderd

Wacht een week en haal MGS2..solved :)

Verwijderd

Topicstarter
Een week? maak er maar 5 van :) maar tergelijkertijd ook ;(

Maar ik ga ff wachten idd, als ik zie wat er allemaal nog uit gaat komen.. en die spellen zijn al duur genoeg.

Verwijderd

Maar waar wil je op wachten ?

GTA3 dat is gewoon echt het meester spel voor de ps2 op dit moment :P
Zo leuk zijn die missies en het rondrijden, de totale vrijheid :)

Maarja, je moet het zelf weten...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 15:51 schreef ErikZ het volgende:
Maar waar wil je op wachten ?

GTA3 dat is gewoon echt het meester spel voor de ps2 op dit moment :P
Zo leuk zijn die missies en het rondrijden, de totale vrijheid :)

Maarja, je moet het zelf weten...
Kijk in mijn andere post, ik heb GTA III al :)

Tis zeker een top game, vind et het leukst om tig van die coppers achter je aan te krijgen, en ze dan met een banshee proberen af te schudden :)

Verwijderd

Oja echt dom weer |:(

Ik las een beetje snel en dacht dat je daaruit wil kiezen ofzo :)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik denk dat je jezelf met Jak & Daxter ook echt een plezier zal doen! Heeft wat van Crash van de PSX. mario en zelda herken je ook, gewoon heel uitgebreide, leuke game! Je moet alleen ff door de kiddy stijl heenkijken....
Echte aanrader!
Pagina: 1