Geld verdienen werkt!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37
Hallo, die shit loopt toch aardig snel op klik eens op het huisje om mij een plezier te oden en zelf zo geld te evrdiennen :D :D
waarom niet,
SLAPEND RIJK WORDEN DAAR DROOMT IEDEREEN TOCH VAN? :D :D :D :D :D :D :D :D :D
mvg FFF

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

euh, dit vind ik nergens over gaan eigenlij. En al helemaal overbodig omdat er al zoveel topics open zijn over @vreem

Verwijderd

closen..

Verwijderd

Ehh FFF het is volgens mij de bedoeling dat dat huisie naar een hompage leid die je ook zelf in elkaar hebt geflanst....anders kan je net zo goed een link posten

ok Ad luister nu maar naar diddel en gooi die fff ff op -1000

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

dit bedoel ik nou ik word niet goed van al die mensen die geld willen verdienen met vanalles
iedereen laat zich gebruiken door die bedrijven ...
Er onstaan hele hoaxes door adframe en bannershit, je zou ze daarvoor moeten kunne aanklagen ;)

Ik ben fan van dingen

• FFF
KIjk als jij geld kunt verdiennen zonder d'r wat voor te doen zou je / jullie dat ook doen en links vind ik niet eerlijk zoals de rest maar homepage mag dus dacht ik doe ik dat maar :D
als ik vraag wil d'r iemand 1000,-'hebben waar je nix voor hoeft te doen dan zeg je ook geen nee.
mvg FFF

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Als je denkt dat je van zoiets rijk wordt heb je toch echt een plaat voor je kop. :+

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Er zijn er wederom maar weer een paar mensen die hier echt rijk van worden ... ADFRAME zelf dus.

• FFF
Rijk is een groot woord, maar ald je nog niet werkt en nog op school zit is het toch wel handig om zo extra geld te kunnen verdienen :D
mvg FFF

Verwijderd

Ehh serum...in dit geval ben ik het toch met FFF eens. mischien verdienen die bedrijven wel geld aan mij, maar ik vang rond de 500 piek per maand x-tra (belastingvrij :) :)) en dat aleen voor twee van die barretjes in me scherm(keb een 19" met hoge res...dus ik zie ze nie eens) en een boel referals. ik ga 2x per jaar op vakantie van die 'onzin'..

ennehh FFF ik heb er ook niets tegen dat je probeerd geld te verdienen ..ik bedoel alleen be a pro en fix ff een homepage met van alles in elkaar. check ff op mijn page voor een voorbeeldje....je zou denken wat een lullige page maar ik heb er toch meer dan 100 referals mee gescoord.

• FFF
Ja en nu heb je d'r misschien weer één bij als die site van AllAdvantage werkt :D
En een beetje opschiet.

• FFF
helaas interne server fout anders had ik me graag aangemeld, is het wel mogelijk om je daar aan te melden?

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Via mijn huisje werkt het wel (al duurt het nogal lang en moet je het soms ff opnieuw proberen :( ).

Als je dat doet, verander dan wel ff de vakjes achter Referrer's ID# in EDB 899, dan krijgt Wolfman toch z'n welverdiende referral. :'(

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Wat mij betreft heb ik graag een plaat voor mijn kop. In totaal verdien ik nu ƒ3000 (ja, drieduizend) per maand en dat wordt nog steeds meer.
Die bedrijven zelf doen dit natuurlijk om geld te verdienen. Maar AllAdvantage bijvoorbeeld, geachte aanwezigen, heeft tot nu toe nog geen gulden winst gemaakt!
Zo gemakkelijk is het namelijk niet om als bedrijf op deze manier winst te maken.
Om te beginnen moet er behoorlijk geinvesteerd worden in hardware, software en mensen. Vervolgens moet er grof geadverteerd worden. En tenslotte moet je adverteerders nog zo gek krijgen dat ze er geld in willen steken. En die willen er alleen maar geld in steken als de eventuele adbar voldoende wordt beveiligd tegen cheaters.
Voorlopig zijn de enigen die winst maken met betaald surfen de surfers zelf!

• Elect
  • Niet online
sorry ... ff testen ...

[/url]http://www.opinionbar.com/go.asp?refid=dominique16[/url]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
Catman:

Hoe doe je je site promoten?

Zou je even een paar tips kunnen geven?

(of iemand anders natuurlijk ;))

Thanks...

"I'd change the world but God won't give me the source code"

Verwijderd

Met veel moeite krijg ik tussen de 10 en de 40 bezoekers per dag. Het helpt als je een onderwerp hebt op je site die veel mensen trekt.
Het helpt ook als je te vinden ben via search engines, maar dat is geen makkie. Dat wordt spelen met meta tags en keywords enzovoort. Meer over dat soort pret kun je hier nalezen: http://www.promotionworld.com /

Dat is alles wat ik doe eigenlijk. Plus wat banner exchanges en dergelijke, maar daar kan ik net zo goed mee stoppen. Van het aantal bezoekers dat ik daarmee krijg kan ik nog geen klaverjaskransje samenstellen.
Verder altijd alert blijven voor nieuwe mogelijkheden om je site te promoten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.