Toon posts:

6310, ervaringen/meningen/bugs etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, de vorige post ging uiteindelijk niet meer over wanneer deze leverbaar is. Vandaar even een nieuwe. (je weet maar nooit dat mensen de topic over deze mooie mobiel overslaan. Kan niet!)

<a href="http://[topic=377235]
Op donderdag 31 januari 2002 13:51 schreef intert0y het volgende:

[..]

Damn, dit wilde ik helemaal niet horen. Ik heb zo'n zwarte met dat goude wat ik eigenlijk helemaal niet zo mooi vind alhoewel het in het echt zeg maar nog wel meevalt maar toch.

En nu vertel jij mij doodleuk dat die andere gewoon zilver zijn zeg maar i.p.v. goud. Had ik dan maar verder gezocht.

Ik kocht overigens de enige die ze in die winkel hadden. Kwam uit de vitrine. Wel gewoon SW-version 04.10

Achja..... Ik wacht nu op de eerste kewle bluetooth accessoires zoals de bluetooth headset en de bluetooth carkit (cark112)
Doodleuk? Nou nee, want ik ging er dus ook vanuit dat ze goud waren, maar niets is minder waar dus. (Tenzij die van mij niet officiëel is, maar dat lijkt me uitgesloten :?)
Het is omdat in de vitrine alleen de twee rechter aanwezig waren, anders had ik ook even goed moeten nadenken.
Tegen mij zeiden ze dat ze genoeg op voorraad hadden, maar de vorige dag had ik contract (net voor sluitingstijd) ingevuld en de vitrine in de gaten gehouden. De volgende dag afgesproken om het toestel te halen. Kom ik terug, mooi dat die uit de vitrine pleite is. Ja probeer dat maar eens te bewijzen dat zij zeggen dat dit niet diegene is uit de vitrine.
En dan nog doodleuk vertellen dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Yeah right. In dat opzicht is de 6xxx serie geen gadget serie voor de normale particulieren.

Ik heb ook 4.10, toeval ? :D

Ik heb de carkit gezien op de site, maar ik ben maar naar office centre gegaan, voor de standaard CARK-91, voor 95 euro exclusief BTW. Nergens heb ik hem goedkoper gezien, zelfs niet op internetshops.
Als je naar die specifieke accessiores kijkt, is die CARK-112 volgens mij over de 400 euro ofzo. Lijkt me sterk dat die rond de 200 ligt ofzo. Dan maar kabeltje trekken hoor :7

Ik zou die bluetooth gebeuren wel voor mijn palm willen hebben, maar kosten ook rond de 250 euro (TDK) en dan twijfel ik nog wel of ik dan niet gewoon een iPaq ooit kan gaan halen in combinatie met die bluetooth kaart.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik heb een BUG gevonden denk ik:

SW 04.10

Menu 3 - Profielen -> tijdelijk
Dan staat er iets van UU.23 (bijvoorbeeld) allee op de plaats van die UU staat dus UU :?

Het is wel gewoon te gebruiken maar je ziet gewoon niet wat je op de 1e 2 plaatsen invult. Dus bijvoorbeeld het is nu 15:25 en dan typ je 16:25 maar in je beeld staat dan UU.25 maar omdat je 16 typte gaat ie over een uur uit zijn tijdelijke profiel.

Een BUG dus. Voor de rest ZEER tevreden en ik ga morgen Carkit halen bij Office Centre.

EDIT: ik lees zojuist dat deze bug alleen voorkomt als je taalkeuze op Nederlands staat. In de andere talen werkt het wel gewoon goed.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• intert0y
Hij is bij mij zojuist voor het eerste helemaal vastgelopen. Had in ieder geval geen beeld meer. Ging ook niet meer uit, heb de accu er maar afgetrokken.

Het gebeurde toen ik zat te spelen met dat opnemen. Had hem op opnemen gezet en op 2:45/3:00 bleef ie stil staan en toen ik op stop drukte was het beeld weg.

Wilde het ff delen, maar WTF. windows crashed ook weleens al heb je dan nog een resetknop :)

Verwijderd

Topicstarter
Ah dat is de bug van de tijdelijk. vond het al zo raar dat alleen uren ingegeven konden worden (zo leek het).
Ik heb hem nu maar op engels gezet. Vind ik ook wel fijner eerlijk gezegd.

• intert0y
Heb weer een grappige bug gevonden.

Ga naar calculator (menu 6) en stel daar wisselkoers in voor de euro. Dus 2,20371

Als je dan naar de calculator gaat en op 1 drukt en dan de wisselkoers weer wilt geven krijg je dit als antwoord:
2,20370998

:) Heel apart vinden jullie niet.

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
spooky :+

Verwijderd

Topicstarter
Haha, inderdaad.

GPRS al geprobeerd? Ohnee, je zit bij vodavone... Met Ben gaat het met WAP via GPRS echt lekker! :9

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:48

Carny

DatDus!

Er liep al een soortgelijk draadje in dit forum, namelijk:
[topic=396242/1/250]

Ik weet niet in hoeverre de topicstarter de search gebruikt heeft, maar het zou aardig zijn als er geen dubbele threads zijn natuurlijk.. :)
Ah well, wie weet handig voor jullie om daar ook nog wat info uit te halen, gaat iets meer over GPRS ook trouwens.

DatDus.DE --- DatDus!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, had ik inderdaad gelezen, maar topic loopt een beetje erg vol daaro en gaat alleen over GPRS, als het goed is.

Trouwens nog een schoonheidsfoutje gevonden. Ga je WAPpen over GPRS en je hebt verbinding, vervolgens verbreek je de verbinding door de rode knop in te drukken (2x geloof ik), dan zie je de 'G' van GPRS linksboven maar ook linksonder (dus over het netwerkpic).

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Op donderdag 07 februari 2002 02:22 schreef awesdorp het volgende:
Haha, inderdaad.

GPRS al geprobeerd? Ohnee, je zit bij vodavone... Met Ben gaat het met WAP via GPRS echt lekker! :9
GPRS voor de zakelijke markt
Vodafone introduceerde op 18 april 2001 Vodafone Corporate GPRS Access. Hiermee is Vodafone de eerste GSM-operator in Nederland met een landelijk dekkende GPRS-dienst voor de zakelijke markt. Met Vodafone Corporate GPRS Access heeft u mobiele toegang tot uw bedrijfsnetwerk en/of bedrijfssystemen met verschillende toepassingsmogelijkheden. Zo biedt Vodafone Corporate GPRS Access bijvoorbeeld een verbinding vanaf een (WAP) terminal, eventueel in combinatie met een PDA of notebook naar een bedrijfsnetwerk via het Vodafone GSM-netwerk.
* klik *

tarieven

dit wil dus niet zeggen dat ik er gebruik van maak :+

mijn T.net systeemspecspagina

Pagina: 1