oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
er zijn volgens mij bij tweakers.net onlangs een aantal reviews langs geweest die dat konden. waren volgens mij een soort apparaten waar je je kaart in kon gooien en dat ie het dan op z'n hdd weg zette. Die hdd was aardig groot en dus groot genoeg voor veeeeel foto's. Alleen ook een aardig prijskaartje.. ik zal s kijken of ik zo 123 een link voor je kan vinden
edit:
nope, helaas kan zo 123 niets vinden, weet eigenlijk niet goed in welke rubriek ik moet zoeken maar mis kun je zelf ff zoeken? ik weet niet hoe dat ding heet maar weet wel dat ie bestaat. Misschien iemand anders...
nope, helaas kan zo 123 niets vinden, weet eigenlijk niet goed in welke rubriek ik moet zoeken maar mis kun je zelf ff zoeken? ik weet niet hoe dat ding heet maar weet wel dat ie bestaat. Misschien iemand anders...
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Er zijn daar idd dingen voor. Hetten ewallet of digiwallet of zo... weet niet meer. maar reviews zijn te vinden op dpreview.com
In nederland zijn ze bij de betere fotozaken te koop.
Verschillende formaten, 5GB of groter en zo. maar kosten wel een vermogen.
In nederland zijn ze bij de betere fotozaken te koop.
Verschillende formaten, 5GB of groter en zo. maar kosten wel een vermogen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
M'n Nikon Coolpix ondersteunt geen type II flashcards (Microdrive dus..)Op vrijdag 01 februari 2002 13:41 schreef Walm het volgende:
Je zou ook een microdrive kunnen kopen daar kun je veel meer op kwijt.
valt helaas niet onder de mogelijkheden...
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Ik heb gewoon meerdere flashkaartjes.. 1 x 256MB, 1 x 64MB en 1 x 32 MB. Dat is op een vakantie van twee weken wel genoeg. Ik denk dat extra kaartjes kopen goedkoper is dan zo'n wallet. Nog een apparaat waarvan de batterijen op kunnen gaan.
mmm, zuigt ie dan niet NOG meer battery power?Op vrijdag 01 februari 2002 13:41 schreef Walm het volgende:
Je zou ook een microdrive kunnen kopen daar kun je veel meer op kwijt.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
yup. you're right.Op vrijdag 01 februari 2002 20:09 schreef BaRF het volgende:
[..]
mmm, zuigt ie dan niet NOG meer battery power?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
dat lijkt me een vrij kostbare, en toch niet zo'n heel handige oplossing.
ga denk ik maar sparen voor 512 Mb CF kaartjes...
ga denk ik maar sparen voor 512 Mb CF kaartjes...
Pagina: 1