Tsja ben je eindelijk dolblij dat je ADSL postcodecheck groen licht geeft
....sta je op status 2/7 bij XS4ALL. Dus alleen nog een technische controle op je lijn door de KPN. 
Allang blij en je denkt komt wel goed ik woon in een nieuwe wijk alles toppie..NOT
check van de week m'n status bij XS4ALL;
En dan kom je thuis, ligt er een brief van KPN.
* Wie gooit er glasvezel in de grond?...KPN
* Wie kan ADSL niet gebruiken met glasvezel?...KPN

en dat terwijl glasvezel de toekomst is....
PS en dan wetende dat KPN wel met glasvezel kan werken maar het is te duur, maar dat zeggen ze niet
Allang blij en je denkt komt wel goed ik woon in een nieuwe wijk alles toppie..NOT
check van de week m'n status bij XS4ALL;
sow heb ik ff zwaar zitten vloeken...gelijk KPN bellen. KPN miep aan de lijn; "nee we kunnen niet zeggen of het dan wel in de toekomst beschikbaar word".Uw ADSL aanvraag is geannuleerd.
Reden : Na meting is gebleken dat de afstand tussen uw telefoon aansluiting en de telefooncentrale te groot is (kabellengte > 3.7 Km)
Een ADSL aansluiting dan niet mogelijk.
En dan kom je thuis, ligt er een brief van KPN.
Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan ff gillend gek word.Uw opdracht kan helaas niet worden gerealiseerd, aangezien in de verbinding in uw woning en de telefooncentrale van KPN Telecom glasvezelkabels worden gebruikt. De huidige Mxstream technologie is gebaseerd op koperdraadverbindingen.
* Wie gooit er glasvezel in de grond?...KPN
* Wie kan ADSL niet gebruiken met glasvezel?...KPN
en dat terwijl glasvezel de toekomst is....
PS en dan wetende dat KPN wel met glasvezel kan werken maar het is te duur, maar dat zeggen ze niet