Toon posts:

Terratec DMX Fire 1024 Geen 3D Surround in Win2k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zoveel topics doorgelezen maar ik word er niet echt wijs uit.. dus vandaar dat ik toch maar deze vraag stel.
ik heb het even zo duidelijk mogelijk op http gezet, zodat iedereen het kan accessen, met plaatjes en al erbij...

http://home.planet.nl/~lind1469/yotiac/vaag.htm

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, heel duidelijk :)
Linkje vergeten dan? :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry staat er alweer :) slaperig :)

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb hetzelfde probleem gehad onder XP, maar dat kwam door de standaardinstellingen van de "source positioning". Daar stond alles ingesteld aan de voorzijde, waardoor er dus geen geluid door de rear te horen was. Na de source in het midden te hebben gezet geen problemen meer gehad.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Verwijderd

Topicstarter
woeiiiiii thnx m8 ik ga het eve uitproberen strax als mn vriendin wakker is, nu laat ik dr nog even uitslapen anders is het zo lullig om ineens keihard geluid aan te zetten ;)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Hu9o

Schokkend

Op vrijdag 01 februari 2002 09:52 schreef TMoose het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem gehad onder XP, maar dat kwam door de standaardinstellingen van de "source positioning". Daar stond alles ingesteld aan de voorzijde, waardoor er dus geen geluid door de rear te horen was. Na de source in het midden te hebben gezet geen problemen meer gehad.
Ik heb hetzelfde probleem in XP. Alleen waar zit die source positioning??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Installeer eerst eens de Hercules Fortissimo II drivers. De Terratec-drivers zijn nogal buggy.

De Hercules-drivers zijn echt een heel stuk beter, dus verwijder de Terratec-drivers en installeer dan de Fortissimo II drivers. Grote kans dat je probleem dan opgelost is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Hu9o

Schokkend

Op woensdag 24 april 2002 18:39 schreef Brian Dickens het volgende:
Installeer eerst eens de Hercules Fortissimo II drivers. De Terratec-drivers zijn nogal buggy.

De Hercules-drivers zijn echt een heel stuk beter, dus verwijder de Terratec-drivers en installeer dan de Fortissimo II drivers. Grote kans dat je probleem dan opgelost is.
Ja ik las het net ook al ergens anders op GoT.
Dat ga ik zeker proberen, evengoed bedankt voor de tip!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 24 april 2002 18:45 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Ja ik las het net ook al ergens anders op GoT.
Dat ga ik zeker proberen, evengoed bedankt voor de tip!
In http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/304157/ las ik dat alles nu blijkbaar goed werkt.

Toch wel erg dat je als Terratec-gebruiker afhankelijk bent van Hercules voor goede drivers... |:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1