Ik krijg nu trouwens zo'n beetje alleen maar die playboy banner te zien..ik vind het prima
Ik hoorde trouwens vandaag van een vriend van me dat er ook ƒ5000,- boete stat op het deleten/renamen van netdetect.exe
ik zal de policy er nog een keer op nakijken of dit echt zo is.
ik vraag me trouwens af of men bij Adframe kan zien of je netdetect gewijzigd hebt.
voorwaarden:
5.5
ADFRAME is gerechtigd om de Gebruiker een onmiddellijk opeisbare boete in rekening te brengen van NLG 5.000,- per gebeurtenis, indien de Gebruiker in strijd handelt met artikel 4.7, 4.8 en / of artikel 8.4 van de Algemene Voorwaarden. Deze boete laat onverlet het recht van ADFRAME schadevergoeding te vorderen.
4.7
De Gebruiker zal bij de Aanmelding de vereiste velden naar waarheid invullen en in het verdere gebruik van de Dienstverlening zich opstellen en gedragen conform hetgeen van een verantwoordelijk en zorgvuldig gebruiker van het Internet verwacht mag worden.
4.8
De Gebruiker onthoudt zich ervan overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers te hinderen en schade toe te brengen aan de Dienstverlening. Het is de Gebruiker verboden processen of programma's op te starten waarvan de Gebruiker weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat zulks ADFRAME, overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers
hindert of schade toebrengt, in het bijzonder processen of programma's die op elektronische wijze de indruk wekken dat de Gebruiker gebruik maakt van de Dienstverlening terwijl dit niet in overeenstemming is met de werkelijkheid.
8.4
Het Frame, de bijbehorende Software en het installatieprogramma mogen op geen enkele wijze geheel of gedeeltelijk worden gekopieerd, gefotokopieerd, gereproduceerd, gedistribueerd, vertaald of worden omgezet naar enig elektronisch medium of enige machineleesbare vorm, anders dan noodzakelijk voor normaal, eigen gebruik. Bij het gebruik zal de Gebruiker alle tekens, die bepalend zijn voor de eigendom en herkomst van de Software onverlet laten. Het is de Gebruiker niet toegestaan de Software wijzigingen in of toevoegingen aan de Software aan te (laten) brengen.
Op het gebruik van fakesurf programma's staat dus een boete van ƒ5000,- maar er wordt niks gezegd over het afsluiten van programma's