Toon posts:

ADFrame 's-nachts...

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij wie werkt ADFrame ook 's-nachts? Ik bedoel dus, de tijd dat je NIET achter je pc zit en dus geen keyboard/muis acties hebt. Bij mij sluit ADFrame dan na een half uurtje.

Ik heb een klein C-programmaatje geschreven, dat elke minuut een keyboard-event aanmaakt ("er is op de 'a' gedrukt) en dit dan naar bijvoorbeeld notpad stuur. Maar toch sluit ADFrame zich af.

Hoe kan dit? Heeft iemand een oplossing?

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ADFrame sluit zoiezo al op de vreemdste tijdstippen af, niemand lijkt te weten waarom...

netdetect.exe renamen of wissen wil wel eens helpen, en je kan ook proberen een muis-fake progje te gebruiken, al staat daar een boete van FL5000,- op volgens hun voorwaarden :(

• Longbowh
  • Niet online
hoort deze trouwens niet in het Internet forum?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik bedoel dus, de tijd dat je NIET achter je pc zit en dus geen keyboard/muis acties hebt.
Het lijkt me niet meer dan terecht dat AdFrame zichzelf afsluit als je toch niet aan je PC zit.

Dit hoort inderdaad in/op/achter/onder het internet-forum.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Longbowh
  • Niet online
hey, geen 'dit is geen spam' linkje meer, pven? ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Adframe heeft de beste cheat beveiliging die er is..... Ze gooien gewoon sowieso om de zoveel tijd IEDEREEN van adframe af... ;)
Als ik zit te internetten gebeurt me dat ook wel hoor.... en dan doe ik dus WEL wat.....

Verwijderd

AdFrame heeft het bij mij en een vriend van mij zelfs twee dagen niet gedaan. Als je hem startte dan stond er 40 seconden lang dat ie aan het downloaden was. Daarna stopte hij met een access violation. Consequent elke keer. Dus niet alleen bij mij. Wat een waardeloze programmeurs hebben dat proggie gemaakt.

Verwijderd

je moet gewoon het macro-programma ezmacros gebruiken.
Dan stel je zo in dat ie em opstart elke 10 minuten, en dan het password intypt (dus password bewaren NIET afvinken omdat ie soms toch niet bewaards op een of andere manier)
Enb dan op login drukken natuurlijk. Verder een beetje met de muis bewegen enzo.

Nog een tip: Als je adframe opstart dan moet je wel ff wachten met het password intypen omdat het soms dan langer duurt voordat adframe opgestart is. en aangezien je op een recorded speed afspeelt..... ok?
(dus lang genoeg wachten dat het login-schermpje zichtbaar is, zodat het password ingetypt kan worden)

zo ik plaats geen linkje en doe ditonder een andere naam natuurlijk.
dus..

veel geluk
oja over vragen kan je mailen naar niethe@hotmail.com

Verwijderd

oja, vergeet niet die netdetect uit de registry te halen. Anders kun je niet handmatig opstarten

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Dus jullie willen weer allemaal zonder geld komen te zitten ? ... doe dit nou niet ze hebben het in de gaten ... koste fl 5000,- en adverteerders gaan weg (hebben jullie zelluf gezien).

Je maakt toch genoeg uren op het net bij Tweakers of niet ?

Zoeken zat ? Doemaarwat !

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

waar staat dat dan van die 5000,-?
ik kan het nergen vinden

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ga gewoon vakkenvullen bij een 24uurs winkel
kan je snachts werken
:P

verdient sneller dan die k*t banners

• The Slicer
  • Laatst online: 01-08 11:59
Helemaal mee eens 2shockz! :(

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben helemaal eens met doemaarwat!!!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

2shockz, ik heb in 3 dagen al 30,- verdient en ik heb er geen fuck voor hoeven te doen.
als het zo doorgaat zit ik op 300,- per maand en het enige wat ik doe is een banner laden waar ik toch niet op let...easy money is the best money >:)

Niet?
[Specs]

• Longbowh
  • Niet online
same here SiGNe >:)

en er zijn weer nieuwe banners, de rooie playboy banner is terug :D

• pven
  • Niet online
hey, geen 'dit is geen spam' linkje meer, pven? ;)
Sorry, dat moest er even uit. Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/cwm/blah.gif

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 14:16
netdetect.exe renamen of wissen wil wel eens helpen, en je kan ook proberen een muis-fake progje te gebruiken, al staat daar een boete van FL5000,- op volgens hun voorwaarden
Yeah right, en hoe denk je dat ze dat willen bewijzen? Komt de adframe-politie zeker een inval bij je doen en kijken of je zo'n muisfake-dingetje hebt.
Ik heb dat netdetect progje uitgezet, omdat het opgestart wordt wanneer ik niet wil. Ik hou niet van dit soort "hidden" programmaatjes en daarom staat het uit. Kost bovendien resources. Hadden ze bij de installatie wel eens mogen vermelden overigens.

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Ik krijg nu trouwens zo'n beetje alleen maar die playboy banner te zien..ik vind het prima :)
Ik hoorde trouwens vandaag van een vriend van me dat er ook ƒ5000,- boete stat op het deleten/renamen van netdetect.exe
ik zal de policy er nog een keer op nakijken of dit echt zo is.
ik vraag me trouwens af of men bij Adframe kan zien of je netdetect gewijzigd hebt.
voorwaarden:
5.5
ADFRAME is gerechtigd om de Gebruiker een onmiddellijk opeisbare boete in rekening te brengen van NLG 5.000,- per gebeurtenis, indien de Gebruiker in strijd handelt met artikel 4.7, 4.8 en / of artikel 8.4 van de Algemene Voorwaarden. Deze boete laat onverlet het recht van ADFRAME schadevergoeding te vorderen.

4.7
De Gebruiker zal bij de Aanmelding de vereiste velden naar waarheid invullen en in het verdere gebruik van de Dienstverlening zich opstellen en gedragen conform hetgeen van een verantwoordelijk en zorgvuldig gebruiker van het Internet verwacht mag worden.

4.8
De Gebruiker onthoudt zich ervan overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers te hinderen en schade toe te brengen aan de Dienstverlening. Het is de Gebruiker verboden processen of programma's op te starten waarvan de Gebruiker weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat zulks ADFRAME, overige gebruikers van de Dienstverlening of Internetgebruikers
hindert of schade toebrengt, in het bijzonder processen of programma's die op elektronische wijze de indruk wekken dat de Gebruiker gebruik maakt van de Dienstverlening terwijl dit niet in overeenstemming is met de werkelijkheid.

8.4
Het Frame, de bijbehorende Software en het installatieprogramma mogen op geen enkele wijze geheel of gedeeltelijk worden gekopieerd, gefotokopieerd, gereproduceerd, gedistribueerd, vertaald of worden omgezet naar enig elektronisch medium of enige machineleesbare vorm, anders dan noodzakelijk voor normaal, eigen gebruik. Bij het gebruik zal de Gebruiker alle tekens, die bepalend zijn voor de eigendom en herkomst van de Software onverlet laten. Het is de Gebruiker niet toegestaan de Software wijzigingen in of toevoegingen aan de Software aan te (laten) brengen.
Op het gebruik van fakesurf programma's staat dus een boete van ƒ5000,- maar er wordt niks gezegd over het afsluiten van programma's >:)

Niet?
[Specs]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 14:16
Ik hoorde trouwens vandaag van een vriend van me dat er ook ƒ5000,- boete stat op het deleten/renamen van netdetect.exe
--clueless mode-- Hoezo...ik weet niet wat netdetect is hoor. Ik zag plotseling dat er een extra programmaatje opgestart was en ik dacht dat het om een virus ging. Ik heb het daarom maar snel verwijderd van mijn harde schijf.--/clueless mode-- >:)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

ja precies...staat er ZOMAAR een extra proggie als ik ctr-alt-del druk. nou dan zal het wel een trojan zijn he. weg ermee!
trouwens...ze komen er toch nooit achter(hoop ik) en anders kunnen ze het toch nooit bewijzen (hoop ik ook)

This too shall pass

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik doe niks fout... ik heb netdetect.exe nog steeds in zijn originele vorm en naam enzo.. ja hij staat in een andere dir.. maar ja ;)
En je dacht toch niet echt dat je een boete van 5000 piek krijgt als ze je betrappen he??? Voordat ze ej die boete kunnen geven zijn ze eerst maanden bezig met een rechtzaak. Die kost meer dan 5000 piek en dat is het dus niet waard...
Btw dat van HIT is wat overdreven zeg... nou lijkt het net of het zwaar lastig te cracken was... ;)..
Ennuh zo zie je maar weer.. met die banners geef je ook nog geld aan rampen ;)

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

zeg...is er hier eigenlijk wel iemand die daadwerkelijk ook betaald heeft gekregen?
Kan die gene dan ff z`n rek-afschrift inscannen/posten?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• pven
  • Niet online
zeg...is er hier eigenlijk wel iemand die daadwerkelijk ook betaald heeft gekregen?
Kan die gene dan ff z`n rek-afschrift inscannen/posten?
Lees nou aub eens een keer vorige postings voordat je hier durft te posten. :( :( :(

• Palomar
  • Niet online
Iets zegt me dat er helemaal niemand hier wordt uitbetaald... (tenminste iedereen die kabel heeft). Ten eerste valt het op dat er zoveel mensen zo ontzettend veel internetten (met een telefoonmodem)...
En als ze je moeten uitbetalen kunnen ze ook even checken bij welke provider je zit (is zo te zien). Zit je bij een kabelprovider dan betalen ze lekker niet. Hebben ze alleen maar 100% winst van die bedrijven die hun betalen (want ze hoeven niet de helft af te staan aan jou). En jij kunt er nix tegen beginnen want het staat in de algemene voorwaarden en daar ben jij mee akkoord gegaan...

Als die lui van Adframe wel iedereen uitbetalen met kabel dan zijn ze echt DOM.

PS. ik heb zelf ook kabel en gebruik AdFrame, maar ik zet hem uit als ik niet achter mn PC zit. Hopen dat ze mij niet doorkrijgen.. :+

Verwijderd

Er staat op de adframe website dat ze het over een tijdje wel voor de kabel willen doen...(hier zei iemand binnen 2 maanden).
Dus het komt wel.

Alleen zullen ze dan toch een limiet in moeten stellen (uren of geld), anders maken de kabelaars alle adviews op ten koste van de modemgebruikers en houdt adframe snel op te bestaan (als niemand naar de ads kijkt).

Dat zie je nu ook al gebeuren. Superwebbers (met isdn) gebruiken het trouwens ook al de hele dag, er was iemand die al meer dan 100 piek in 5 dagen had...die zou ik dus echt niet betalen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

jupz, superweb roels echt wel.
En laat ik nu vanaf oktober al lid zijn. Jaha dus heb ik nog een oud unlimited abbo..

bwahaah
Pagina: 1