Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Da's inderdaad wel een leuk ding. Ben alleen benieuwd hoe dit aangesloten dient te worden op het motherboard. Insteekkaartje ?
The Flat Earth Society has members all around the globe.
Verwijderd
gwoon alles doorgelust van 8er naar vorenOp vrijdag 01 februari 2002 00:09 schreef KillBilly het volgende:
Da's inderdaad wel een leuk ding. Ben alleen benieuwd hoe dit aangesloten dient te worden op het motherboard. Insteekkaartje ?
Jep, en de temp word gemeten door twee NTC-tjes?
Of softwarematig?>
Of softwarematig?>
Lijkt me inderdaat een best handig ding.
Op vrijdag 01 februari 2002 02:47 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
kan je ff een url geven van het onderdeel want ik kan het niet vinden op die site....
Helemaal onderaan een leuke gadget.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
oud ?
deze kennik toch al een tijdje ...
vindt hem niet echt super...alle draadjes naar voren.
Nog meer draden die je airflow tegenwerken
deze kennik toch al een tijdje ...
vindt hem niet echt super...alle draadjes naar voren.
Nog meer draden die je airflow tegenwerken
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
kan je eventueel ook wel zelf maken denk ik maar ziet er wel leuk uit.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Nou, daar leg ik geen €45 voor neer. Da's gewoon zo'n rackje om een 3 1/2 HD in een 5 1/4 bay te zetten, plus een HD coolertje en wat connectortjes. Een cheap-ass thermometertje erbij en klaar...
Begrijp ik het goed al ik zeg dat er 4 fans op aangesloten kunnen worden??Op vrijdag 01 februari 2002 00:15 schreef JDC het volgende:
Ik heb deze kast
http://www.addtronics.com/CL7220.htm
met de CS-67 als optie.
Verwijderd
Inderdaad, alleen werken er dan 2. De andere 2 aansluitingen zijn backups. Dus als er 1tje uitvalt, dan springt 1 van de backup fans aan. je hebt 2 temp-sensoren voor 2 cpu's, 1 voor je mainbord en 1 voor een hdd.Op vrijdag 01 februari 2002 12:39 schreef ziggyzaggy het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed al ik zeg dat er 4 fans op aangesloten kunnen worden??
Ik moet wel zeggen, dat ik fl 725,- kwijt was voor deze kast met die optie, maar zonder voeding.
zou daar aparte koptelefoonversterking inzitten ?
Pagina: 1