[Idee]Lanpartyforum

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zou het niet goed zijn om een lanpartyforum bij got te maken. Want ik lees nou toch regelmatig posts over lanparty's in de hk, waar n00bs niet bij kunnen, die daar denk ik ook wel over willen meepraten.

Just my thoughts maar mij lijkt het reuze handig

iStockphoto

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

De vraag is: Kan je daar een forum mee vullen :? En dat terwijl het ook on-topic & nuttig blijft :)

• BlizzarD
  • Niet online
Ik denk het wel. Je zou daar kunnen vragen wie allemaal naar bv campzone gaat, hoe je een lanparty moet opzetten en waar je dan aan moet denken enz. enz. Ik denk dat het heel nuttig zal zijn

iStockphoto

Verwijderd

Een lanpartyforum lijkt me veel te specifiek, maar zoiets als een evenementen forum lijk me geen slecht idee. En wel op SG/NSTM nivo anders vrees dat het een rommeltje wordt.

• BlizzarD
  • Niet online
tja maar er zijn best mensen die daar specifiek over willen praten. Anders krijg je zoiets als 'Hoe moet ik een lanparty opzetten' en 'Hoe moet ik bloemschikken' door elkaar, en dat wordt nooit wat :+

iStockphoto

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 00:03 schreef BlizzarD het volgende:
tja maar er zijn best mensen die daar specifiek over willen praten. Anders krijg je zoiets als 'Hoe moet ik een lanparty opzetten' en 'Hoe moet ik bloemschikken' door elkaar, en dat wordt nooit wat :+
Een forum moet altijd actief zijn anders is het niks voor Got. En omdat de interresses van tweakers meestal de zelfde richting op gaan krijg je dat probleem van bloemschikken en dergelijke nooit.

• BlizzarD
  • Niet online
een lanparty forum zal echt wel actief blijven :)

oja: dat van bloemschikken was figuurlijk bedoeld, ik weet ook wel dat je dat niet hier zal tegenkomen :)

iStockphoto

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je kan die vragen over hoe zet je een party op gewoon in NT gooien :?

Er is volgens mij echt niet genoeg stof om een heel forum mee te vullen.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik wil ook wellis aan een lan meedoen

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Volgens mij hebben de GoTcrew een Lanparty forum!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 08:34 schreef GSMboy het volgende:
Volgens mij hebben de GoTcrew een Lanparty forum!
Vertel, waar? :)

ik zie nix dus

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op vrijdag 01 februari 2002 08:59 schreef TgF het volgende:

ik zie nix dus
Nee, klopt dat was voor jouw tijd ;)

Volgens mij is het er wel ooit geweest inderdaad toen er een tweakers.net lanparty zou worden georganiseerd.. Maar voor zover ik nu weet is dat forum er niet meer!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Forum nummer 30 is het lanparty forum.
Echter krijg ik de melding dat ik geen leestoegang heb.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wel zijn er veel topics over diverse festiviteiten.
Als je die op een grote hoop zou gooien dan kun je er wel een forum mee vullen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Er lopen nu wat draadjes over de Drome omdat dit net achter de rug is en iedereen nog ff zijn verhaal en foto's kwijt wil.
Volgende week heeft niemand het er daar meer over denk ik.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 februari 2002 09:03 schreef Artwido het volgende:
Er lopen nu wat draadjes over de Drome omdat dit net achter de rug is en iedereen nog ff zijn verhaal en foto's kwijt wil.
Volgende week heeft niemand het er daar meer over denk ik.
Precies, het is niet genoeg om een heel forum te vullen en actief te houden. Bovendien past het makkelijk in GC. Daarom gaat het niet gebeuren (om dezelfde reden dus dat er geen electronicaforum komt, of een DJ-forum, of wat dan ook).

En gisteren is hier weer een topic over dichtgegaan, dus waarom zou je deze nog kicken :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op vrijdag 01 februari 2002 08:59 schreef TgF het volgende:

[..]

ik zie nix dus
hier vind je een screenshotje :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Pagina: 1