Kijk eens in de search. Daar kan je genoeg vinden.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
hier een paar pics ... niet echt duidelijk, maar ja 

nog niet aangesloten - wel werkend

hier zie je de bedrading aan de lcd zelf ... ik weet 't; 't is een zootje, maarja het werkt goed en je ziet 't toch niet meer
De 2 potmetertjes zitten op dat kleine printplaatje en de 2 losse draadjes prop ik in een molex voor 5volt 

hier zit lcd in case ... kabel moet ik nog netjes wegwerken naar achterkant; is nu door een uitbreidingsslot gewoon naar buiten gevrot

Achterkant kast

Poppetje gezien ... kassie dicht

nog niet aangesloten - wel werkend

hier zie je de bedrading aan de lcd zelf ... ik weet 't; 't is een zootje, maarja het werkt goed en je ziet 't toch niet meer

hier zit lcd in case ... kabel moet ik nog netjes wegwerken naar achterkant; is nu door een uitbreidingsslot gewoon naar buiten gevrot

Achterkant kast

Poppetje gezien ... kassie dicht
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
nu heb ik al enkele topics gezien met waarden als 2x40 en 4x40 maar waar slaat dat op heeft dat te maken met het aantal regels en de lengte van een regel (4 regels 40 mm?) en dan een vraagje:
Weet iemand of deze lcd in in een frontje tussen de dvd en cd-rom speler past?

(p.s. thanx for the pix en sorry voor het omhoog schoppen)
Weet iemand of deze lcd in in een frontje tussen de dvd en cd-rom speler past?

(p.s. thanx for the pix en sorry voor het omhoog schoppen)
2x40 = 2 regels van 40 karakters.Op vrijdag 01 februari 2002 16:50 schreef webkabouter het volgende:
nu heb ik al enkele topics gezien met waarden als 2x40 en 4x40 maar waar slaat dat op heeft dat te maken met het aantal regels en de lengte van een regel (4 regels 40 mm?).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
4 regels en 40 karacters
[dat d8 ik altijd > is volgens mij ook zo :o]
[dat d8 ik altijd > is volgens mij ook zo :o]
edit:
weer te laat

weer te laat
Pagina: 1