@!#@!$ die Reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Je komt ze steeds meer tegen:
Banners en adere reclame shit, het gaat waarschijnlijk de lang verwachte inkomsten bron voor websites worden..
Alleen het is gewoon kut omdat:

A:als je niet minsten en 19" hebt is het irritant.

B:als ik moet wachten tot een website geladen is is dat gewoon 9 van de 10 keer heeel traag omdat ie een AD aan het laden is.

C:internet is free ideaal

Verder naar de adverteerders toe:

A: Je gaat eraan wennen hoe irratant ook
B: Bij dingens als adframe ofzo en weet ik veel wat er is doet iedereen het om het geld echt niet voor jouw ad. Aan alle kanten word geprobeerd er zo veel mogelijk uit te slepen: er zijn progjes die de ad hiden en progjes las fakesurf die zorgen dat je geld verdiend terwijl je met je vrienden in de kroeg zit... (Veel mensen betalen al geen tikken meer en de mensen die dat wel doen hebben vaak geen zin hun kostbare snelheid te laten opslokken)

Ik heb nog steeds het gevoel: we worden genaaid! users en bedrijven ... maar goed...

(Wat wel koel is is adverteren in spellen, en dan denk ik aan een cola uithang bord in quake (dat je verrot kan knallen ;) ) en borden zoals nu al bij F1 2000 het geval zijn... maakt het nog realistischer ook (overdaad mag ZEKER niet))

dus....

(kep trouwens bij namezero een aanvraag voor edframe.com liggen ;) )

Ik ben fan van dingen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
amen.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
lol, lekker relativerend ;)

Ik ben fan van dingen

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

ach man, zijk toch niet zo, die banners zijn nou eenmaal een noodzakelijk kwaad, als jij b.v. een grote site hebt, waar veel mensen erg blij mee zijn en die heel erg veel hits trekt maar waar gewoon HEEL erg veel werk inzit, dan wil je daar toch ook wel iets van terug zien?

ik run nu ook op een simpel single isdn-lijntje, verbinding is ook zo traag als stroop, en nog lager door die banners, maar DAT HOORT ER GEWOON BIJ..... :(

I rest my case....
Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/poke4/025p.gif

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
DAT HOORT ER GEWOON BIJ.....
Een beetje misschien maar de duwen je ook veel door de strot hoor.
Ik ben pas 'online' sinds '98 en wat ik sindsdien er allemaal niet bij heb zien komen..
Banners door je strot duwen en ook van die adframe/spedia/weetikveel progjes lijken mij teveel op bedrijven die zeggen: ij zullen wel even vertellen hoe jullie moeten internetten... terwijl ze een paar jaar daarvoor het nog een speeltje voor nerds vonden...

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
en je kunt wel zeggen dat ik niet zo moet zeuren, maar kijk nou eens naar dit internet forum: een en al ad shit, das toch niet leuk meer

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1