Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lunatic waarom is mijn topic gesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pink doet echt pijn en misschien hebben er wel meer mensen last van en misschien weten die wat ik heb gedaan.

Ik weet het namelijk niet. En hoe je het op kan lossen.

Ik had hem al in de hk gezet zodat ie niet meteen op slot zou worden gegooid omdat jullie zouden denken dat het niet serieus is.

EN ja ga maar naar de dokter kennen we ook maar die ga ik niet wakker bellen. En morgen moet ik werken. En daarna is het weekend

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zet dan zo'n verhaaltje zoals je nu neer zet.

Wat verwacht je nou van een topic als je net neerzet met een zinnetje?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik had dit topic verwacht :P

kwestie van muis anders beet pakken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 23:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Zet dan zo'n verhaaltje zoals je nu neer zet.

Wat verwacht je nou van een topic als je net neerzet met een zinnetje?
Mijn pink heeft het al zo zwaar.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 31 januari 2002 23:40 schreef DMS het volgende:

[..]

Mijn pink heeft het al zo zwaar.
:z

anders wel genoeg om dit topic helemaal te gaan openen ;)

maar ff serieus. Van mij mag je het nog een keer proberen, maar dan ff iets normaler dan net graag, want zulke topics vind ik serieus echt loos.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 23:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

:z

anders wel genoeg om dit topic helemaal te gaan openen ;)

maar ff serieus. Van mij mag je het nog een keer proberen, maar dan ff iets normaler dan net graag, want zulke topics vind ik serieus echt loos.
K dan als ik mijn pink in de lucht steek gaat het wel maar daar was ik net nog niet achter ?

Maar oke ik zal een nieuwe topic openen met iets meer tekst
Pagina: 1