"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Adframe is een bannerservice, dus je schrijft je in bij http://www.adframe.nl , daarna download je het progje en je ziet constant reclame op je scherm.
Verdient goed en je hoeft er geen flikker voor te doen.
Have fun!
Verdient goed en je hoeft er geen flikker voor te doen.
Have fun!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
hier kun je je inschrijven:http://www.adframe.nl ..
Verwijderd
Als ik ff onder deze topic kijk zie ik zo'n 5 andere topics over adframe misschien ff openen en lezen????
btw. hier kun je je ook mee aanmelden: click!
ps. Sommige zetten er neer : dit kunt u zien als spam, anderen (www.adframe.nl), sommigen click!. blablabla....
btw. hier kun je je ook mee aanmelden: click!
ps. Sommige zetten er neer : dit kunt u zien als spam, anderen (www.adframe.nl), sommigen click!. blablabla....
Verwijderd
Jongens jongens, doe ff normaal zeg met al dat gespam. Jullie lijken we een stelletje kleine kinderen die allemaal hun Ref's geven en nog van andere bedrijven ook. 1 Link is toch genoeg?
Hmz, should I be offended?ps. Sommige zetten er neer : dit kunt u zien als spam, anderen (www.adframe.nl), sommigen click!. blablabla....
ps. had ik al gemeld wat mijn referentie-nummer voor AdFrame is, just in case?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mijn linkie was genoeg....
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Wat weer een keus zeg!! 10x dezelfde link alleen omdat iedereen zijn refer erbij moet zetten (krijgen jullie niet te eten thuis ofzo)
nou, dan zal ik ook nog effe een link doen: www.adframe.nl en doe dan meteen effe als refer id: "SUCK MY ASS" invullen!
Bedankt!
nou, dan zal ik ook nog effe een link doen: www.adframe.nl en doe dan meteen effe als refer id: "SUCK MY ASS" invullen!
Bedankt!
Verwijderd
Ehh voor diegene die mij net een mailtje gestuurd hebben me hoepeetsj werkt weer. kwas net ff me nieuw page aan het uploaden
keb ook gelijk geen java foutmeldingen meer
...ok ok ééntje dan , maar dat komt door de redirector...en ik moet me geobanner kill script er nog op kwakken maar dat komt nog wel.
keb ook gelijk geen java foutmeldingen meer
Pagina: 1