Toon posts:

[red het7.1] belt wel in maar geen verbinding ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb red hat 7.1 en net m`n modem ingesteld, nu belt ie wel in maar als mijn gebruikersnaam+wachtwoord worden gecontroleerd slaat de modem na enige tijd af en gaat ie opnieuw inbellen.

In windows gaat het goed, Linux wil nog niet zo, wat kan ik fout doen ?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een Linux newbe, kan iemand helpen met een antwoordje ?

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 23:33
Drivers...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op donderdag 31 januari 2002 22:59 schreef doehetzelver het volgende:
Ik heb red hat 7.1 en net m`n modem ingesteld, nu belt ie wel in maar als mijn gebruikersnaam+wachtwoord worden gecontroleerd slaat de modem na enige tijd af en gaat ie opnieuw inbellen.
Dan gaat waarschijnlijk het waarschijnlijk fout bij de combinatie Username & WW.. Wat heb je precies gedaan ? Heb je een HOWTO gebruikt ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
YUPS,

bij m`n red hat zit een complete handleiding in het nederlands en alles volgens de regels gedaan, ik heb precies mijn username en wachtwoord van mijn provider ingevuld maar bij het checken slaat de modem af.

vrrrrrreemd

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 01 februari 2002 15:53 schreef doehetzelver het volgende:
bij m`n red hat zit een complete handleiding in het nederlands en alles volgens de regels gedaan, ik heb precies mijn username en wachtwoord van mijn provider ingevuld maar bij het checken slaat de modem af.
Welke files heb je precies veranderd ? Kun je die hier ff posten (Zonder je wachtwoord en inlognaam uiteraard :) ).. Ik neem aan dat alles wel gewoon werkt onder Windows ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

In windows gaat het goed, Linux wil nog niet zo, wat kan ik fout doen ?
debug in /etc/ppp/options
tail -f /var/log/messages
ifup ppp0 op een andere terminal.
Pagina: 1